Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Częste rozłączanie - zbyt niski margines SNR?

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

Częste rozłączanie - zbyt niski margines SNR?


matowsky71 napisał(-a):

Błędy jak były tak dalej są, ale tak naprawdę mało mi przeszkadzają. Ciekawi mnie jeszcze tylko jedna rzecz. Ostatnio mówiłem, że router ok. 2 w nocy mi się samoczynnie zrestartował. Dziś w nocy było dokładnie to samo, też ok. 2 i chyba w takim samym odstępie czasowym (5 albo 6 dni). To chyba nie jest normalne, prawda? 🙂


DLM koryguje i robi restart połączenia ja mam taką korekcję co 24 godziny rejon 21 godziny i brak interka bo się koryguje, aż mnie szlak nie raz trafia.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4102
  • 56

Częste rozłączanie - zbyt niski margines SNR?

DLM z tego co pamietam nie restartowal routera tylko polaczenie, przy takim restarcie pojawialo sie kilka bledow SES zawsze, ale nigdy nie restartowal pradowo routera..

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 26
  • 6
  • 0

Częste rozłączanie - zbyt niski margines SNR?

Dawno się nie odzywałem bo w sumie nie miałem powodu. Przez ostatnie 3 tygodnie nadal obserowałem jak się ma mój internet no i szczerze mówiąc nie narzekam. To co mogę zauważyć to:

- brak utraty synchronizacji

- błędy jak były tak są, jednak tak naprawdę w ogóle ich nie odczuwam (chociaż przez ostatnie 2 dni bardzo dużo ich nasypało, jednakże było u mnie burzowo, a wtedy zawsze sypie mi błędami)

- router resetuje mi się samoczynnie (w taki sam sposób, jakbym zresetował go ręcznie, czyli uzbrojenie sie na nowo zajmuje mu chwilkę) co 8 dni, zawsze o 2 w nocy.

 

Tak naprawdę główny problem tego tematu (nagminna utrata synchronizacji) został wyjaśniony już na pierwszej stronie tego tematu, gdzie @Anonim napisał, że trzeba przyciąć synchro do ok. 15k, dlatego oznaczam ten post jako rozwiązanie. Potem zauważyliście, że mam dużo błędów, niestety żadne rady nie pomogły, z tego wynika, że raczej dobrze myślałem, że to nie wina od mojej strony. Jednak tak jak wyżej napisałem, w ogóle ich już nie odczuwam, więc dopóki nie będę miał utraty synchro, raczej będę zadowolony z internetu. Za wszelką pomoc dziękuję i pozostawiałem wam tam łapki w górę 🙂

 

 


Zespół Nasz Orange
  • 2832
  • 10897
  • 150

Częste rozłączanie - zbyt niski margines SNR?

@matowsky71
dzięki wielkie, że podzieliłeś się tutaj z nami informacjami nt. dalszego działania usługi Emotikon: Szczęśliwy; szczególnie za ostatni post (↑) Szczęśliwy robot i za oznaczone rozwiązanie. Niech także inni, którzy kiedyś może trafią na ten temat, czerpią z jego zapisów Emotikon: Szczęśliwy.
Oczywiście nie muszę pisać, że jesteś bardzo mile widziany... Zaglądaj tutaj do nas... Yyy... I niekoniecznie akurat z jakimiś problemami Mrugający kot. Zwyczajnie, tak po prostu Emotikon: Szczęśliwy.

Anonim

Nie dotyczy

Częste rozłączanie - zbyt niski margines SNR?

@matowsky71  żeby błędów nie było (dla wyjaśnienia) to trzeba byłoby łącze jeszcze sporo przyciąć. Musi być zachowany kompromis pomiędzy ilością błędów, prędkością synchronizacji i marginesem SNR w czasie.

Na takie problemy to powinna osoba z firmy odpowiadać szkolona w tym kierunku.

 

Anonim

Nie dotyczy

Częste rozłączanie - zbyt niski margines SNR?

@Anonim, skoro tak mówisz (a ja się w technicznych pojęciach orientuję słabo), to wytłumacz mi mój przypadek. Ja nie wiem, jak się, i co się przycina, bo chyba też nie ma takiej potrzeby, a DSL oscyluje mniej więcej w takich granicach:

DSL.PNG

Anonim

Nie dotyczy

Częste rozłączanie - zbyt niski margines SNR?

@Anonim  Co ja tutaj mam wytłumaczyć, że po 18 minutach działania niema błędów. Mam opisać co widzę na obrazku?

Anonim

Nie dotyczy

Częste rozłączanie - zbyt niski margines SNR?


jaryn napisał(-a):

@burebusek  Co ja tutaj mam wytłumaczyć, że po 18 minutach działania niema błędów. Mam opisać co widzę na obrazku?


Nie wiem @Anonim. Po kilku godzinach będzie podobnie, a nic nie przycinam, bo się na tym nie znam.

Anonim

Nie dotyczy

Częste rozłączanie - zbyt niski margines SNR?


burebusek napisał(-a):

jaryn napisał(-a):

@burebusek  Co ja tutaj mam wytłumaczyć, że po 18 minutach działania niema błędów. Mam opisać co widzę na obrazku?


Nie wiem @jaryn. Po kilku godzinach będzie podobnie, a nic nie przycinam, bo się na tym nie znam.


Ale ja nie radzę nikomu nic przycinać nawet włosów na głowie. No to dobrze jak niema błędów, czego tu się doszukiwać.

 

Anonim

Nie dotyczy

Częste rozłączanie - zbyt niski margines SNR?

@Anonim, a kto to napisał?

jaryn.PNG