Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Częste gubienie synchronizacji

ROZWIĄZANE

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 22
  • 36
  • 0

Częste gubienie synchronizacji

Spróbuje jeszcze tak zrobić. 

 

Właśnie nie satelitarną tylko tą internetową czyli przez linię. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19707
  • 57139
  • 780

Częste gubienie synchronizacji

@Justine_404 pobierz sobie jeszcze apkę Mój FunBox. Tam też jest opcja sprawdzania sieci, więc może jeszcze jakieś sprawy się pojawią. To już tak profilaktycznie.


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 22
  • 36
  • 0

Częste gubienie synchronizacji

@ketrasaArtur mam właśnie tą aplikacje mój funbox I gdy dam wykrywanie problemów wtedy gdy już urwie tą synchronizację to pisze taki komunikat 

Screenshot_20200925-185402.jpg

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19707
  • 57139
  • 780

Częste gubienie synchronizacji


@Justine_404napisał(-a)

Spróbuje jeszcze tak zrobić. 

 

Właśnie nie satelitarną tylko tą internetową czyli przez linię. 


Przy takich niskich parametrach linii dostałeś TV internetową? Dziwna sytuacja. U mnie w salonie jak ktoś nie ma na linii możliwości uzyskania przynajmniej 60 Mbit/s to nawet nie chcą rozmawiać o TVIP.

 

Jak dalej przechodzisz w apce, to podaje jeszcze jakieś informacje? Uważam, że warto również technikowi wspomnieć o tym jak i przy składaniu zgłoszenia.


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 22
  • 36
  • 0

Częste gubienie synchronizacji

No właśnie, a mi przy przedłużaniu umowy powiedzieli że telewizja musi być bo to jest teraz w pakiecie.


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 22
  • 36
  • 0

Częste gubienie synchronizacji

@ketrasaArtur później jest tylko komunikat, że nie udało się jednak rozwiązać problemu i żeby skontaktować się z biurem obsługi 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19707
  • 57139
  • 780

Częste gubienie synchronizacji

@Justine_404 z tą TV IP na takim łączu to deko wątpliwe, chyba że po skutecznej naprawie linia jednak będzie wyrabiała. 

Daj znać, jak się rozwinie sytuacja z linią.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14301
  • 58788
  • 717

Częste gubienie synchronizacji

@Justine_404

Czy to jest IPTV czy SAT? Wskaże jeszcze jedna opcję. Dodatkowe obciążenie łącza transmisją tv. Troszkę dziwnie bo teoretycznie powinno rwać całą dobę równomiernie, ale czy nie przerywa tuż po włączeniu dekodera? Trzeba poszukać jakiejś zasady, reguły kiedy się to dzieje. Oprócz tego że w godzinach nocnych...Łącze ma za dobre parametry, aby było zaszumione czy niewydolne. Pozostają parametry elektryczne. Ziemia ma linii, lekkie zwarcie czy zły styk na złączu. Trudno tak zdalnie coś powiedzieć, ale zmusił bym technika do sprawdzenia łącza punkt po punkcie i zrobienia złączek od nowa. Zażądałbym wymiany portu czy choć rekonfiguracji od nowa. Od czegoś trzeba zacząć

Sprawdź też i odłącz wszystkie gniazdka dodatkowe na linii głównej. Jeśli masz VoIP wychodzący z modemu to są niepotrzebne. Czy podłączenie telefonu do modemu było poprzedzone przerobieniem instalacji i ile masz aparatów telefonicznych w domu?


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 22
  • 36
  • 0

Częste gubienie synchronizacji

@ketrasaArtur Jutro do nich zadzwonię i powiem  żeby sprawdzili całą linie, bo prawdopodobnie nie wyrabia

z tym wszystkim. Oczywiście dam znać 😉


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 22
  • 36
  • 0

Częste gubienie synchronizacji

@agat13 Jest to telewizja IPTV. Dekoder jest cały czas włączony, w sensie do gniazdka podłączony. No właśnie najdziwniejsze jest to, że zawsze w zrywa w godzinie 18 czasem 18:30 i do rana nie łączy. Czasem przez dzień też przerywa ale tylko na parę sekund, ale to nie zawsze. Nie, podłączenie do modemu nie było poprzedzane przerobienie instalacji. W domu posiadam tylko jeden telefon stacjonarny.