- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Częste gubienie synchronizacji
Spróbuje jeszcze tak zrobić.
Właśnie nie satelitarną tylko tą internetową czyli przez linię.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Częste gubienie synchronizacji
@Justine_404 pobierz sobie jeszcze apkę Mój FunBox. Tam też jest opcja sprawdzania sieci, więc może jeszcze jakieś sprawy się pojawią. To już tak profilaktycznie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Częste gubienie synchronizacji
@ketrasaArtur mam właśnie tą aplikacje mój funbox I gdy dam wykrywanie problemów wtedy gdy już urwie tą synchronizację to pisze taki komunikat
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Częste gubienie synchronizacji
@Justine_404napisał(-a)Spróbuje jeszcze tak zrobić.
Właśnie nie satelitarną tylko tą internetową czyli przez linię.
Przy takich niskich parametrach linii dostałeś TV internetową? Dziwna sytuacja. U mnie w salonie jak ktoś nie ma na linii możliwości uzyskania przynajmniej 60 Mbit/s to nawet nie chcą rozmawiać o TVIP.
Jak dalej przechodzisz w apce, to podaje jeszcze jakieś informacje? Uważam, że warto również technikowi wspomnieć o tym jak i przy składaniu zgłoszenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Częste gubienie synchronizacji
No właśnie, a mi przy przedłużaniu umowy powiedzieli że telewizja musi być bo to jest teraz w pakiecie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Częste gubienie synchronizacji
@ketrasaArtur później jest tylko komunikat, że nie udało się jednak rozwiązać problemu i żeby skontaktować się z biurem obsługi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Częste gubienie synchronizacji
@Justine_404 z tą TV IP na takim łączu to deko wątpliwe, chyba że po skutecznej naprawie linia jednak będzie wyrabiała.
Daj znać, jak się rozwinie sytuacja z linią.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Częste gubienie synchronizacji
Czy to jest IPTV czy SAT? Wskaże jeszcze jedna opcję. Dodatkowe obciążenie łącza transmisją tv. Troszkę dziwnie bo teoretycznie powinno rwać całą dobę równomiernie, ale czy nie przerywa tuż po włączeniu dekodera? Trzeba poszukać jakiejś zasady, reguły kiedy się to dzieje. Oprócz tego że w godzinach nocnych...Łącze ma za dobre parametry, aby było zaszumione czy niewydolne. Pozostają parametry elektryczne. Ziemia ma linii, lekkie zwarcie czy zły styk na złączu. Trudno tak zdalnie coś powiedzieć, ale zmusił bym technika do sprawdzenia łącza punkt po punkcie i zrobienia złączek od nowa. Zażądałbym wymiany portu czy choć rekonfiguracji od nowa. Od czegoś trzeba zacząć
Sprawdź też i odłącz wszystkie gniazdka dodatkowe na linii głównej. Jeśli masz VoIP wychodzący z modemu to są niepotrzebne. Czy podłączenie telefonu do modemu było poprzedzone przerobieniem instalacji i ile masz aparatów telefonicznych w domu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Częste gubienie synchronizacji
@ketrasaArtur Jutro do nich zadzwonię i powiem żeby sprawdzili całą linie, bo prawdopodobnie nie wyrabia
z tym wszystkim. Oczywiście dam znać 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Częste gubienie synchronizacji
@agat13 Jest to telewizja IPTV. Dekoder jest cały czas włączony, w sensie do gniazdka podłączony. No właśnie najdziwniejsze jest to, że zawsze w zrywa w godzinie 18 czasem 18:30 i do rana nie łączy. Czasem przez dzień też przerywa ale tylko na parę sekund, ale to nie zawsze. Nie, podłączenie do modemu nie było poprzedzane przerobienie instalacji. W domu posiadam tylko jeden telefon stacjonarny.