- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
► Temat, ze względu na specyfikę omawianego problemu, został przeniesiony z kategorii Modemy i routery (etykieta: Funbox) - Moderator Wiktor ◄
Od dwóch dni mam taki problem. W kablach nic nie zostało zmieniane. Po prostu wszystkie usługi nagle przestały dzialac. Posiadam Funboxa 2.0 świeci się na nim tylko dioda zasilania oraz wifi. Próbując połączyć się z wifi wyskakuje problem z synchronizacją. Do pewnego momentu dioda DSL migała raz wolniej raz szybciej, ale w końcu całkowicie przestała odpowiadać. Restarty nie pomagaja. Posiadam opcje internetową do 80mb. Miał ktoś podobny problem i poradzi jakoś?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgłoszenie zrób, sprawdzą linię, być może z FunBox 2.0 coś nie tak, podobny temat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgłoszenie zrób, sprawdzą linię, być może z FunBox 2.0 coś nie tak, podobny temat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak usług.
Dla zainteresowanych, były zakłócenia na linii. Naprawione na kolejny dzień po telefonie na infolinię.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak usług.
Fajnie @karcie007, że podzieliłeś się z nami tymi info 🙂
Jeśli uważasz, że któryś z postów zasłużył na wyróżnienie i będzie pomocny dla innych użytkowników z podobnymi problemami, to - śmiało! - oznacz go
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak usług.
Wygląda na to, że mam podobny problem, z tym że po kontakcie z infolinią, która stwierdziła "jakieś widoczne zakłócenia na linii" musiałem zostawić telefon kontaktowy i chyba mam czekać do soboty na kontakt i nie wiem ile na naprawę...
Technicy w Orange pracują tylko na 1 zmianę? (Dzwoniłem tuż po 16.)
W moim przypadku padnięcie ADSL było poprzedzone ok. 2 tygodniami losowych rozłączeń (resetów) modemu co kilka godzin.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak usług.
@Viszu Padła linia, partnerzy techniczni Orange generalnie pracują cały tydzień, w tygodniu na dwie zmiany, a sobotę na jedną. Przez święta różnie może być.