Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak usług.

ROZWIĄZANE

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 2
  • 0

Brak usług.

► Temat, ze względu na specyfikę omawianego problemu, został przeniesiony z kategorii Modemy i routery (etykieta: Funbox) - Moderator Wiktor ◄

 

ssss

Od dwóch dni mam taki problem. W kablach nic nie zostało zmieniane. Po prostu wszystkie usługi nagle przestały dzialac. Posiadam Funboxa 2.0 świeci się na nim tylko dioda zasilania oraz wifi. Próbując połączyć się z wifi wyskakuje problem z synchronizacją. Do pewnego momentu dioda DSL migała raz wolniej raz szybciej, ale w końcu całkowicie przestała odpowiadać. Restarty nie pomagaja. Posiadam opcje internetową do 80mb. Miał ktoś podobny problem i poradzi jakoś?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

Brak usług.

Zgłoszenie zrób, sprawdzą linię, być może z FunBox 2.0 coś nie tak, podobny temat.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

5 ODPOW. 5
Anonim

Nie dotyczy

Brak usług.

Zgłoszenie zrób, sprawdzą linię, być może z FunBox 2.0 coś nie tak, podobny temat.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 2
  • 0

Brak usług.

Dla zainteresowanych, były zakłócenia na linii. Naprawione na kolejny dzień po telefonie na infolinię. 


Zespół Nasz Orange
  • 2832
  • 10921
  • 150

Brak usług.

Fajnie @karcie007, że podzieliłeś się z nami tymi info 🙂

Jeśli uważasz, że któryś z postów zasłużył na wyróżnienie i będzie pomocny dla innych użytkowników z podobnymi problemami, to - śmiało! - oznacz go Bardzo szczęśliwy robot


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 1
  • 1

Brak usług.

Wygląda na to, że mam podobny problem, z tym że po kontakcie z infolinią, która stwierdziła "jakieś widoczne zakłócenia na linii" musiałem zostawić telefon kontaktowy i chyba mam czekać do soboty na kontakt i nie wiem ile na naprawę...

 

Technicy w Orange pracują tylko na 1 zmianę? (Dzwoniłem tuż po 16.)

 

W moim przypadku padnięcie ADSL było poprzedzone ok. 2 tygodniami losowych rozłączeń (resetów) modemu co kilka godzin.


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 1785
  • 2350
  • 103

Brak usług.

@Viszu  Padła linia, partnerzy techniczni Orange generalnie pracują cały tydzień, w tygodniu na dwie zmiany, a sobotę na jedną. Przez święta różnie może być.