- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak stabilności.
@jatyon_ czy internet przycina się Tobie na komórce i laptopie jednocześnie, czy jak na laptopie się przytnie, to na komórce działa prawidłowo?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak stabilności.
I tu i tu przycina, szkoda, że nie mogę przesłać nagranych filmików aby pokazać pikselozę tv, zamartwicę i itd.
Laptop teraz jedzie na danych komórkowych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak stabilności.
We wrześniu miną 2 lata odkąd mam OL .Dotąd wsio było OK. Ruter i dekoder od początku w tym samym miejscu.
Idę spać.
Dobranoc i dzięki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak stabilności.
@jatyon_ zaloguj się na router i sprawdź ile urządzeń masz podłączonych po WiFi. Z Twojego opisu wynika, że powinny być trzy, chyba, że jeszcze ktoś z bliskich. Jak masz więcej i nie są dla Ciebie znane, to coś jest nie tak.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak stabilności.
Laptop, dekoder WHD80,moja komórka, komp stacjonarny( nieużywany) aplikacja pokazuje jeszcze FXS1(tel stacjonarny) .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak stabilności.
Nie.
Dziwnym jest, że na razie nic się nie zacina... Poczekam jeszcze do południa...
Gdyby było OK odwołać montera? Z drugiej strony wyjdzie, że NIKT nic nie robił (Orange) i proszę usługi działają prawidłowo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak stabilności.
@jatyon_ jeżeli masz router dzierżawiony od Orange, to możesz bezpłatnie wykona wymianę urządzenia. Robisz zgłoszenie na infolinii: 510 100 100 lub na czacie i po otrzymaniu numeru zgłoszenia idziesz do salonu z routerem, okablowaniem, zasilaczem i bezpłatnie wymieniasz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś