Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak stabilności.

ROZWIĄZANE

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 67
  • 98
  • 2

Brak stabilności.

O nacieszyłam się , przycięło i... trwa


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19976
  • 57757
  • 784

Brak stabilności.

@jatyon_ czy internet przycina się Tobie na komórce i laptopie jednocześnie, czy jak na laptopie się przytnie, to na komórce działa prawidłowo?


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 67
  • 98
  • 2

Brak stabilności.

I tu i tu przycina, szkoda, że nie mogę przesłać nagranych  filmików aby pokazać pikselozę tv,  zamartwicę i  itd.

Laptop teraz jedzie na danych komórkowych.

 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 67
  • 98
  • 2

Brak stabilności.

We wrześniu miną 2 lata odkąd mam OL .Dotąd wsio było OK. Ruter i dekoder od początku w tym samym miejscu.

Idę spać.

Dobranoc i dzięki.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19976
  • 57757
  • 784

Brak stabilności.

@jatyon_ zaloguj się na router i sprawdź ile urządzeń masz podłączonych po WiFi. Z Twojego opisu wynika, że powinny być trzy, chyba, że jeszcze ktoś z bliskich. Jak masz więcej i nie są dla Ciebie znane, to coś jest nie tak.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 67
  • 98
  • 2

Brak stabilności.

Laptop, dekoder WHD80,moja komórka, komp stacjonarny( nieużywany) aplikacja pokazuje jeszcze FXS1(tel stacjonarny) .

 

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19976
  • 57757
  • 784

Brak stabilności.

@jatyon_ wymianę sprzętu robiłeś?


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 67
  • 98
  • 2

Brak stabilności.

Nie.

Dziwnym jest, że na razie nic się nie zacina... Poczekam jeszcze do południa...

Gdyby było OK odwołać montera? Z drugiej strony wyjdzie, że NIKT nic nie robił (Orange) i proszę  usługi działają prawidłowo.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19976
  • 57757
  • 784

Brak stabilności.

@jatyon_ jeżeli masz router dzierżawiony od Orange, to możesz bezpłatnie wykona wymianę urządzenia. Robisz zgłoszenie na infolinii: 510 100 100 lub na czacie i po otrzymaniu numeru zgłoszenia idziesz do salonu z routerem, okablowaniem, zasilaczem i bezpłatnie wymieniasz.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 67
  • 98
  • 2

Brak stabilności.

Wolałabym nie pałętać się "po ludziach"  🙂