- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z FunBox 3.0
Dzień dobry. W tygodniu miałem problem z dostępem do internetu, po rozmowie z konsultantem wstępna diagnoza - wymiana routera. Router wymieniony a tu kolejny problem, nie mogę wejść do ustawień routera, po wpisaniu w przeglądarce 192.168.1.1 wyświetla się na ekranie strona Orange z napisem brak połączenia. Wszelkie próby łączenia z 8nnych urządzeń przynoszą podobny efekt, również bezpośrednio po kablu ethernet wyskakuje taki komunikat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z FunBox 3.0
@Adrian4151 jak łączysz się z routerem: kabelek, czy WiFi?
Po wymianie routera trzeba na nowo połączyć się z WiFi z nowym kluczem, a następnie skonfigurować do własnych potrzeb.
Zalecane podłączenie kabelkiem w celu skonfigurowania routera. Podłączenie kabelka do portu LAN w routerze. Oczywiście zakładam, że kabelek sprawny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z FunBox 3.0
Z tego co widzę nie masz w ogóle internetu. Musisz użyć internetu z sieci komórkowej (HotSpot), aby dostać się do ustawień FunBoxa.