Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak połączenia z FunBox 3.0


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 1
  • 1
  • 0

Brak połączenia z FunBox 3.0

Dzień dobry. W tygodniu miałem problem z dostępem do internetu, po rozmowie z konsultantem wstępna diagnoza - wymiana routera. Router wymieniony a tu kolejny problem, nie mogę wejść do ustawień routera, po wpisaniu w przeglądarce 192.168.1.1 wyświetla się na ekranie strona Orange z napisem brak połączenia. Wszelkie próby łączenia z 8nnych urządzeń przynoszą podobny efekt, również bezpośrednio po kablu ethernet wyskakuje taki komunikat.


IMG_20200403_184845_01.jpg
2 ODPOW. 2

Poziom 37, Guru **
  • 11463
  • 21224
  • 413

Brak połączenia z FunBox 3.0

@Adrian4151 jak łączysz się z routerem: kabelek, czy WiFi?

Po wymianie routera trzeba na nowo połączyć się z WiFi z nowym kluczem, a następnie skonfigurować do własnych potrzeb. 

Zalecane podłączenie kabelkiem w celu skonfigurowania routera. Podłączenie kabelka do portu LAN w routerze. Oczywiście zakładam, że kabelek sprawny.


Poziom 31, Ekspert
  • 2279
  • 2439
  • 89

Brak połączenia z FunBox 3.0

Z tego co widzę nie masz w ogóle internetu. Musisz użyć internetu z sieci komórkowej (HotSpot), aby dostać się do ustawień FunBoxa.