Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak stabilności.

Highlighted

Poziom 18, Komentator
  • 19
  • 14
  • 1

Brak stabilności.

Witam

Od wczoraj notoryczne przerwy w płynności internetu oraz tv.

Orange Love.

Też tak macie?

Dodzwonić się nie można...

 

______________

* Temat przeniesiony z Moje usługi / Abonament - moderator Bartłomiej

 

8 ODPOW. 8
Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 4160
  • 6478
  • 137

Brak stabilności.

Zgłoszenie zrób poprzez czat czy telefon, sprawdzą stan łącza, inna sprawa że jest przeciążenie internetu, chyba jesteś na bieżąco 😎

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 1
  • 2
  • 0

Brak stabilności.

mam to samo, nigdzie nie można się dobić, status zgłoszeń zmienia się na "zrealizowane" mimo, że jak internetu nie było, tak nie ma, na infolinii cały czas dowiaduje się, że internet będzie jutro po 36h a tymczasem już minęło ponad 160h

Highlighted

Poziom 18, Komentator
  • 19
  • 14
  • 1

Brak stabilności.

Oczywiście wg konsultantów WSZYSTKO jest ok, żadnych usterek, przerw itd.

Łącze tnie co chwila - bez względu na porę dnia...

Żenada

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5440
  • 9801
  • 144

Brak stabilności.

@jatyon_ @100mph może zainstalowanie Mój FunBox ze sklepu Google Play pomoże w przeprowadzeniu samemu diagnostyki coś wyjaśni. Warto jeszcze sprawdzić tą opcję.

Highlighted

Poziom 18, Komentator
  • 19
  • 14
  • 1

Brak stabilności.

 

Dzięki

To pierwsze co zrobiłam:

tv- weryfikacja połączenia internetowego - błąd,

restart modemu, dekodera nie wpłynęło na poprawę.

I dodam, że rozumiem obecną sytuację, jednak Orange powinno dbać o swoich klientów.

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5440
  • 9801
  • 144

Brak stabilności.

@jatyon_ zastanawia mnie, czy w aplikacji Mój FunBox jest opcja zgłoszenia usterki lub odczytania, co za błąd jest wykryty. Łatwiej było by podać przy ewentualnym zgłoszeniu usterki.

Highlighted

Poziom 18, Komentator
  • 19
  • 14
  • 1

Brak stabilności.

Nie ma.

Swoją drogą odpowiedź ze strony Orange byłaby bez zmian : nie widać usterek

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5440
  • 9801
  • 144

Brak stabilności.

@jatyon_ przywracałeś do ustawień fabrycznych router oraz dekoder TV? Może na linii nie ma błędów, ale mogą występować w routerze. Jak masz połączenie dekodera z TV? Zalecane jest kabelkiem. Jeżeli masz przez WiFi, to warto również sprawdzić, czy na danym kanale są jeszcze inne sygnały WiFi. W razie potrzeby dobrze jest zmienić kanał, można to wykonać również w aplikacji Mój FunBox.