- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam
Od wczoraj notoryczne przerwy w płynności internetu oraz tv.
Orange Love.
Też tak macie?
Dodzwonić się nie można...
______________
* Temat przeniesiony z Moje usługi / Abonament - moderator Bartłomiej
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Helołłł
Był dziś technik i ....... nie zacina :D, hula aż miło, nie wiem co zrobił ale kosztami mnie nie obciążą...oł yea.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak stabilności.
Zgłoszenie zrób poprzez czat czy telefon, sprawdzą stan łącza, inna sprawa że jest przeciążenie internetu, chyba jesteś na bieżąco 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak stabilności.
mam to samo, nigdzie nie można się dobić, status zgłoszeń zmienia się na "zrealizowane" mimo, że jak internetu nie było, tak nie ma, na infolinii cały czas dowiaduje się, że internet będzie jutro po 36h a tymczasem już minęło ponad 160h
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak stabilności.
Oczywiście wg konsultantów WSZYSTKO jest ok, żadnych usterek, przerw itd.
Łącze tnie co chwila - bez względu na porę dnia...
Żenada
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak stabilności.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak stabilności.
Dzięki
To pierwsze co zrobiłam:
tv- weryfikacja połączenia internetowego - błąd,
restart modemu, dekodera nie wpłynęło na poprawę.
I dodam, że rozumiem obecną sytuację, jednak Orange powinno dbać o swoich klientów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak stabilności.
@jatyon_ zastanawia mnie, czy w aplikacji Mój FunBox jest opcja zgłoszenia usterki lub odczytania, co za błąd jest wykryty. Łatwiej było by podać przy ewentualnym zgłoszeniu usterki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak stabilności.
Nie ma.
Swoją drogą odpowiedź ze strony Orange byłaby bez zmian : nie widać usterek
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak stabilności.
@jatyon_ przywracałeś do ustawień fabrycznych router oraz dekoder TV? Może na linii nie ma błędów, ale mogą występować w routerze. Jak masz połączenie dekodera z TV? Zalecane jest kabelkiem. Jeżeli masz przez WiFi, to warto również sprawdzić, czy na danym kanale są jeszcze inne sygnały WiFi. W razie potrzeby dobrze jest zmienić kanał, można to wykonać również w aplikacji Mój FunBox.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak stabilności.
Nie na kablu, kanał zmieniany nie raz - nie zauważyłam polepszenia.
Dodam, że pikseloza lub totalny brak obrazu to nie jedyny problem , podstawową bolączką jest ogólnie braku stabilności łącza = notoryczne przerwy = rozłączanie netu= zero usług świadczonych przez Orange.
- « Poprzedni
- Następny »