- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam
Dziś koło godziny 16 nagle internet przez kabel przestał działać pisało na komputerze Sieć niezidentyfikowana z podpisem Ograniczone ale wi fi normalnie działało zrobiłem restart FunBoxa i teraz mryga czerwona dioda od internetu i nie mogę się zalogować do konfiguracji funboxa jak wprowadzam dane to pokazuje błąd próbowałem dzwonić do pomocy technicznej ale cały czas zajęte wie ktoś może o co chodzi?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- wydaje mi się, że hasło jest zmienione
Ew. zresetuj router do ustawień fabrycznych (kasują się wszystkie opcje). Jeśli łącze działa poprawnie, powinny ustawić dane rejestracyjne a potem router po ok 3 min sam się ustawi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem FunBox 3.0
truflepl napisał(-a):Witam
Dziś koło godziny 16 nagle internet przez kabel przestał działać pisało na komputerze Sieć niezidentyfikowana z podpisem Ograniczone ale wi fi normalnie działało zrobiłem restart FunBoxa i teraz mryga czerwona dioda od internetu i nie mogę się zalogować do konfiguracji funboxa jak wprowadzam dane to pokazuje błąd próbowałem dzwonić do pomocy technicznej ale cały czas zajęte wie ktoś może o co chodzi?
@truflepl, po restarcie masz domyślnie login i hasło:admin-admin. Potem sobie zmieniaj na swoje i filtrowanie adresów MAC włącz. Tutaj masz jeszcze poradnik.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem FunBox 3.0
@Anonimale mi chodzi o te dane wpisuje te z umowy i te hasło co wysłali na e-mail i błąd za każdym razem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- wydaje mi się, że hasło jest zmienione
Ew. zresetuj router do ustawień fabrycznych (kasują się wszystkie opcje). Jeśli łącze działa poprawnie, powinny ustawić dane rejestracyjne a potem router po ok 3 min sam się ustawi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem FunBox 3.0
@truflepl, na umowie nie masz? Bo na MO dzisiaj są prace aż do poniedziałku. Posłuchaj tutaj https://www.youtube.com/watch?v=MWmYctERzdE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem FunBox 3.0
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem FunBox 3.0
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem FunBox 3.0
Próbowałem już ale też nie działa dalej czerwona dioda myga od internetu a w komputerze Sieć Niezidentyfikowana Ograniczony z Windows 8.1
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem FunBox 3.0
Jak są prace na MO, to trzeba przedzwonić. Może doradca ma opcję dziś coś zadziałać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem FunBox 3.0
Dzwoniłem prawdopodobnie coś jest z funboxem ewentualnie z linią jutro albo najpóźniej w poniedziałek będzie technik i zobaczy co jest
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »