- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem FunBox 3.0
@truflepl, ja bym nie odpuszczał i od razu "byka chwytał za rogi". Na infolinii 510100100 zgłoś problem i być może tak zostaniesz obsłużony jak ja. Dostałem nr. zlecenia na wymianę FunBoxa, a następnie w salonie wymieniono i wszystko teraz gra. Musisz mieć tę pewność od konsultanta, że wprowadził do systemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem FunBox 3.0
Zobaczymy jak to będzie poczekam do poniedziałku jak nie to albo rozwiąże umowę bo prędkość tego internetu też coś słabo wypada w speed testach dobrze ale w pobieraniu na steam gier pobiera max do 20mb/s i powoli spada do 250-500kb/s
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem FunBox 3.0
@truflepl Czy wszystko na powrót działa i czy któraś z odpowiedzi był przydatna? Jeśli tak oznacz ją proszę jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem FunBox 3.0
Ja bym sprawdził na Twoim miejscu co może być nie tak po twojej stronie i potem dopiero upatrywał problemu sprzętowego urządzeń od Orange.
Szkoda ,że nie napisałeś jeszcze czy sprawa jest już załatwiona.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem FunBox 3.0
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »