Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak połączenia z internetem FunBox 3.0

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

Brak połączenia z internetem FunBox 3.0

@truflepl, ja bym nie odpuszczał i od razu "byka chwytał za rogi". Na infolinii 510100100 zgłoś problem i być może tak zostaniesz obsłużony jak ja. Dostałem nr. zlecenia na wymianę FunBoxa, a następnie w salonie wymieniono i wszystko teraz gra. Musisz mieć tę pewność od konsultanta, że wprowadził do systemu.


Poziom 13, Recenzent
  • 9
  • 3
  • 0

Brak połączenia z internetem FunBox 3.0

Zobaczymy jak to będzie poczekam do poniedziałku jak nie to albo rozwiąże umowę bo prędkość tego internetu też coś słabo wypada w speed testach dobrze ale w pobieraniu na steam gier pobiera max do 20mb/s i powoli spada do 250-500kb/s


Poziom 26, Specjalista
  • 721
  • 1664
  • 34

Brak połączenia z internetem FunBox 3.0

@truflepl Czy wszystko na powrót działa i czy któraś z odpowiedzi był przydatna? Jeśli tak oznacz ją proszę jako rozwiązanie.


Poziom 18, Komentator
  • 164
  • 72
  • 0

Brak połączenia z internetem FunBox 3.0

Ja bym sprawdził na Twoim miejscu co może być nie tak po twojej stronie i potem dopiero upatrywał problemu sprzętowego urządzeń od Orange.

Szkoda ,że nie napisałeś jeszcze czy sprawa jest już załatwiona.


Poziom 13, Recenzent
  • 9
  • 3
  • 0

Brak połączenia z internetem FunBox 3.0

Tak wszystko działa dobrze w poniedziałek z samego rana Internet zaczął spowrotem działać normalnie