Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak połączenia z internetem FunBox 3.0

ROZWIĄZANE

Poziom 13, Recenzent
  • 9
  • 3
  • 0

Brak połączenia z internetem FunBox 3.0

Witam

Dziś koło godziny 16 nagle internet przez kabel przestał działać pisało na komputerze Sieć niezidentyfikowana z podpisem Ograniczone ale wi fi normalnie działało zrobiłem restart FunBoxa i teraz mryga czerwona dioda od internetu i nie mogę się zalogować do konfiguracji funboxa jak wprowadzam dane to pokazuje błąd próbowałem dzwonić do pomocy technicznej ale cały czas zajęte wie ktoś może o co chodzi?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 40, Guru *****
  • 31015
  • 26152
  • 1318

Brak połączenia z internetem FunBox 3.0

skontaktuj się z BOK 510100100 lub przez apkę mój Orange
- wydaje mi się, że hasło jest zmienione

Ew. zresetuj router do ustawień fabrycznych (kasują się wszystkie opcje). Jeśli łącze działa poprawnie, powinny ustawić dane rejestracyjne a potem router po ok 3 min sam się ustawi.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

14 ODPOW. 14
Anonim

Nie dotyczy

Brak połączenia z internetem FunBox 3.0


truflepl napisał(-a):

Witam

Dziś koło godziny 16 nagle internet przez kabel przestał działać pisało na komputerze Sieć niezidentyfikowana z podpisem Ograniczone ale wi fi normalnie działało zrobiłem restart FunBoxa i teraz mryga czerwona dioda od internetu i nie mogę się zalogować do konfiguracji funboxa jak wprowadzam dane to pokazuje błąd próbowałem dzwonić do pomocy technicznej ale cały czas zajęte wie ktoś może o co chodzi?


@truflepl, po restarcie masz domyślnie login i hasło:admin-admin. Potem sobie zmieniaj na swoje i filtrowanie adresów MAC włącz. Tutaj masz jeszcze poradnik.


Poziom 13, Recenzent
  • 9
  • 3
  • 0

Brak połączenia z internetem FunBox 3.0

@Anonimale mi chodzi o te dane wpisuje te z umowy i te hasło co wysłali na e-mail i błąd za każdym razem Screenshot-2017-10-21 Funbox.png

 


Poziom 40, Guru *****
  • 31015
  • 26152
  • 1318

Brak połączenia z internetem FunBox 3.0

skontaktuj się z BOK 510100100 lub przez apkę mój Orange
- wydaje mi się, że hasło jest zmienione

Ew. zresetuj router do ustawień fabrycznych (kasują się wszystkie opcje). Jeśli łącze działa poprawnie, powinny ustawić dane rejestracyjne a potem router po ok 3 min sam się ustawi.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Anonim

Nie dotyczy

Brak połączenia z internetem FunBox 3.0

@truflepl, na umowie nie masz? Bo na MO dzisiaj są prace aż do poniedziałku. Posłuchaj tutaj https://www.youtube.com/watch?v=MWmYctERzdE


Poziom 40, Guru *****
  • 31015
  • 26152
  • 1318

Brak połączenia z internetem FunBox 3.0

Hasło do neo powinno się móc wygenerować mimo prac.

Poziom 40, Guru *****
  • 31015
  • 26152
  • 1318

Poziom 13, Recenzent
  • 9
  • 3
  • 0

Brak połączenia z internetem FunBox 3.0

Próbowałem już ale też nie działa dalej czerwona dioda myga od internetu a w komputerze Sieć Niezidentyfikowana Ograniczony z Windows 8.1


Poziom 40, Guru *****
  • 31015
  • 26152
  • 1318

Brak połączenia z internetem FunBox 3.0

Jeśli nie działa Plug&Play, to znak z linią coś jest nie tak.

Jak są prace na MO, to trzeba przedzwonić. Może doradca ma opcję dziś coś zadziałać.

Poziom 13, Recenzent
  • 9
  • 3
  • 0

Brak połączenia z internetem FunBox 3.0

Dzwoniłem prawdopodobnie coś jest z funboxem ewentualnie z linią jutro albo najpóźniej w poniedziałek będzie technik i zobaczy co jest