- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem - światłowód
@slav72 to nie jest jakiś wielki błąd. Czasem login i hasło wypadają z modemu. Właśnie tak jak u @SojerManLan się wtedy zachowuje modem. Jest synchro, a nie ma sesji. Reset do fabryki wpisuje w modem ustawienia startowe czyli rejestracyjne i powoduje połączenie z serwerem autenrykacyjnym, oraz nadanie właściwego loginu i hasła. Nawet jak nie chce pobrać ustawień właściwych to na rejestracyjnych dioda internetu świeci się na zielono. Tu nie, a więc problem jest po stronie serwerów autoryzacji lub konfiguracji po stronie Orange. Tu nic złego się nie wydarzyło, bo jak tylko usuną problem, modem zassie ustawienia docelowe, a klient będzie widział efekty działań operatora. Nic dramatycznego się nie wydarzyło. Ja bym zrobił to samo....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem - światłowód
Dodam, że od kiedy zrobiłem do ustawień fabrycznych, nie zalogowałem się. Nie mam hasła do Neo, i dioda internetu dalej cały czas miga na czerwono. Czy to, że był Funbox. resetowany do fabrycznych spowoduje, że technicy uznają ten brak internetu za naszą winę i każą zapłacić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem - światłowód
@SojerManLan absolutnie nie. Wygląda na to, że po prostu nie ma polaczenia z serwerem autoryzacyjnym, co leży po stronie operatora
Reset do fabryki jest dla mnie normalnym klienckim działaniem.
To tak jakby linia była ok, ale netu by nie podawali...w prostych słowach
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem - światłowód
Jakiś czas temu Orange zrobiło ułatwienie dla klientów i już nie trzeba wpisywać hasła i loginu do neo, a to dzięki Plug&Play modem zaciągnie ustawienia automatycznie (o czym pisałem) po podłączeniu do netu (co za tym idzie nie ma już dramatu jak się zapomni hasło i login, nie ma potrzeby wydzwaniać na infolinię).
Reset do ustawień fabrycznych nie jest też jakąś ingerencją w sprzęt i nieraz pomaga, z tego powodu nie są wyciągane żadne konsekwencje w stosunku do klienta. Nieraz też technicy proponują wykonanie resetu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem - światłowód
@slav72 z tego co rozmawiałem z technikiem to każda naprawa związana z modemem powinna się od resetu zaczynać, aby wyeliminować jakieś zwisy czy buble zaciągniętego softu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem - światłowód
Reset był robiony około 15 minut po zauważeniu problemu. Rzecz jasna, nie pomógł. Za około pół godziny będą technicy, to poinformuję, co się dzieje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem - światłowód
Połączenie wróciło po wizycie, więc można uznać temat za rozwiązany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem - światłowód
@SojerManLan co mówili technicy? Czy wspomnieli o płatnościach za wizytę?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem - światłowód
Ta awaria która opisałeś to niestety coraz czestsza usterka w sieci Orange, u mnie średnio raz na dwa tygodnie mam to samo, awaria zaczyna się w godzinach wieczornych i trwa do poranka dnia nastepnego...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem - światłowód
Nie to żebym specjalnie chwalił lub bronił firmy Orange, ale szósty rok posiadam od nich światełko i jak na razie (odpukać) taka sytuacja czy jakikolwiek inny problem z którym bym sam sobie nie poradził, a wymagałby kontaktu z technikami lub interwencji montera nie wystąpił 😊.