- « Poprzedni
- Następny »
28-02-2021
09:19
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-02-2021
09:19
Brak połączenia z internetem - światłowód
U mnie przez pierwszy rok było bez awarii a później się zaczęły problemy, 2 razy wymienny funbox, i przynajmniej raz w miesiącu ta awaria o której pisał autor tematu. Na początku to zgłaszałem na infolinię, ale pozniej to już nawet szkoda mi było czasu siedzieć na słuchawce bo wiedziałem że rano to i tak będzie naprawione, w tym samym czasie na twitterze Orange ten sam problem miało dużo osób wiec jest to związane z jakimiś wewnętrznymi problemami orange.
28-02-2021
12:50
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-02-2021
12:50
Brak połączenia z internetem - światłowód
Nie, technik, który był nie wspomniał nic o tym, czy mamy zapłacić czy nie. Ciekawostka, że był to ten sam technik Orange, co trzy dni temu podłączał.
- « Poprzedni
- Następny »