Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak możliwości uaktywnienia usługi


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32308
  • 36154
  • 1366

Brak możliwości uaktywnienia usługi

@Anonim: dziś włączyłeś czy miałeś wcześniej włączone?
Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości uaktywnienia usługi


Piotrekk85 napisał(-a):
@burebusek: dziś włączyłeś czy miałeś wcześniej włączone?

Miałem przedtem wyłączone, bo kiedyś pisaliśmy w jakimś temacie, a na potrzeby tej odpowiedzi, proces wykonywałem u siebie. Na testy przyjdzie pora.


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 32
  • 0

Brak możliwości uaktywnienia usługi

Jesteśmy blisko burebusek, mam wyłączone pasmo publiczne z racji, że jest drugi AP stąd całe WiFi i pasmo publiczne zostało wyłączone na LB3 bo służy tylko jako modem. W tej chwili jestem poza domem, więc tego nie włączę, ale za kilka godzin powinnam być i zadziałam.

 

 

Mnie zastanawia błąd techniczny po akcji z technikami w sprawie braku rozliczenia (taki komunikat widniał zamiast błędu technicznego), które jak się okazało było. Mam nadzieje, że ten komunikat z błędem technicznym nie mówi "daj nam kobieto spokój, to tylko usługa na pokaz" 🙂

 


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Brak możliwości uaktywnienia usługi

@MałgorzataB, z tego co widzę (test z poziomu mojego konta) funkcja "orange funspot" nie funkcjonuje prawidłowo. Brak możliwości zalogowania się do usługi. U mnie obecnie darmowe wifi włączone, bez możliwości wyłączenia (strona się nie ładuje)... Widocznie usługa czasowo niedostępna...

Screenshot_2017-10-29-10-39-42.png

 

 

 


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 32
  • 0

Brak możliwości uaktywnienia usługi

Wczoraj włączyłam pasmo publiczne, ale musiałam poczekać do dzisiaj bo wchodząc na formularz usługi pisało, że zlecenie na tą usługę już istnieje itd., więc czekałam. Dzisiaj rano już było aktywne pasmo publiczne, a przy rejestracji pojawił się znowu błąd jak na załączonym obrazku. 

 

 

 

 

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości uaktywnienia usługi

@MałgorzataB, jeżeli więc wszystko poprawnie szło, to raczej obstawiam na błąd techniczny po stronie poprawnego załadowania formularza. Ja dzisiaj z podobnego (technicznie) problemu na platformie ePUAP musiałem osobiście w punkcie do tego przeznaczonym przedłużyć ważność profilu, bo nie ładowało prawidłowo moich poleceń, siedząc sobie w ciepłych kapciach przy PCEmotikon: Mrugający


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 32
  • 0

Brak możliwości uaktywnienia usługi

Tutaj jest mały problem, ponieważ ciężko mi jest uwierzyć w winę ładowania formularza czy też winę przeglądarki.

 

Kilka razy miałam wojnę z Orange, przykładowo po zmianie umowy, mając kiedyś 20M na starej umowie gwarantującej 20M miałam idealne 20M, po zmianie umowy, dosłownie kolejnego dnia zaczęły się zabawy z niską synchronizacją i tłumaczeniem technika, że to wina SNR. To nie była wina SNR czy złej linii, która ma długość ~100m do centrali, wina leżała w ustawieniach DSLAM'u i przydzielaniu dynamicznie prędkości użytkownikom - bo w umowie jest "do 20M", więc oszczędzają przepustowość dla nowych użytkowników trzymając się przy tym umowy. 

Po pewnej ingerencji nagle 20M działa. Tak samo teraz, nie potrafiła linia 20M uciągną, ale 80M tak, a raczej 66M w tej chwili, a czasami 34M - ten temat załatwię poza forum 🙂

 

 

Sprawdziłam na FF,Opera,Chrome,IE,Edge, jak by zadziałało w lynx'u to też bym sprawdziła czy zadziała. Coś mi się zdaje, że to jakaś kolejna kombinacją i oszczędność 🙂

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości uaktywnienia usługi

@MałgorzataB, ja też miałem umowę na 20Mb, a kiedy zaczęło zrywać, to technik na miejscu wprowadził do systemu z powrotem 10Mb, a czym uzasadnił, to mogę się tylko domyślać. Teraz mam bez problemu. Fakt, tutaj na forum nikt nie potwierdzi identycznych parametrów, bo chociaż nie wgłębiam się w temat, to sytuacja sytuacji nierówna. Problemy techniczne występowały, występują i występować będą. Tylko od dobrej woli zależy, na ile uciążliwości będą minimalizowane.


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 32
  • 0

Brak możliwości uaktywnienia usługi


burebusek napisał(-a):

Problemy techniczne występowały, występują i występować będą. Tylko od dobrej woli zależy, na ile uciążliwości będą minimalizowane.

Fajnie napisane, więc idąc tym tropem nie wiem co mam myśleć o całej tej sytuacji skoro już ponad tydzień walczę z jedną usługą i do tej pory nie wiem, czy jest wyłączana, czy działa, czy można jej używać skoro widnieje i link i formularz rejestracyjny. Zgłoszenia niby są, informacja z BOK, że rozwiązują problemy w ciągu 40h, że nic nie wiedzą o wycofywanej usłudze, nadal nic nie wiem, żadnego odzewu czy to na maila czy tel. W dodatku gdy pytam o stare, pierwsze zgłoszenie w tym temacie to dowiaduję się, że jeszcze "wisi" bo jest aktywne, już nie piszę o tym,że tych zgłoszeń nie widać na stronie Orange. Kiedy pytam o awarie to mówią, że wszystko jest ok, kiedy kolejny raz zgłaszają technikom to już proszę by nie zgłaszali tematu dotyczącego strony/formularza bo on działa poprawnie, wina leży gdzieś dalej (sprawdzone)

 

Rozumiem dlaczego ludzie przechodzą na stabilne łącza UPC/Multimedia.

Przykład, znajoma ma UPC i usługę UPC Wi-Free, działa znakomicie, byłyśmy w miejscu gdzie jest UPC (poza jej domem) i nagle jej tablet się odezwał, że połączył się z siecią...

 

Jedyny plus tej całej sytuacji, że poznaje się nowych ludzi, zwłaszcza w BOK'u i miło się gawędzi hehe.

(na forum też 🙂 )

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości uaktywnienia usługi

@MałgorzataB, ja nie tak znowu dawno (od lutego jestem na forum NO) wyłączyłem pasmo publiczne z poziomu konta na PC, ponieważ miałem problemy z Wi-Fi. Zostało to aktywowane po jakiejś dyskusji na forum (ciekawość była drugim powodem). Zdaje mi się, że to @Wiktor mnie zmotywował. No i, w międzyczasie, zawitał u mnie XXI w. ze smartfonem. Jak już dokonała się konfiguracja, pasmo publiczne jakby się "odświeżyło". A że z poziomu aplikacji MO (gdzieś to wyczytałem), aplikacje wymagają włączenia Wi-Fi, więc to nic wielkiego w ustawieniach włączyć. Poza tym, mam filtrowanie adresów MAC w FunBoxie włączone, to nie widzę powodów do zmartwień. Bądź dobrej myśli. Nic nie trwa wiecznie, więc kłopoty znikną teżEmotikon: Szczęśliwy