- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
@Piotrekk85Taki numer otrzymałem podczas zgłoszenia przez czat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
@Piotrekk85Wiem co piszesz już poszła informacja to tej osoby która to przyjmowała
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
Eh.
Ja z kolei z powodzeniem aktywowałem (na usłudze stacjonarnej) Darmowe Orange WiFi (DOW). I mogę z niego korzystać.
Nie otrzymałem również informacji, by DOW zostało wyłączone dla wszystkich czy dla części osób korzystających z usług stacjonarnych... Więc zgłoszenie problemów z aktywacją usługi to działanie jak najbardziej zalecane.
Jeżeli zgłoszenie nagle "wyparowuje", to... W sumie @Piotrekk85 już poradził, co w tej sytuacji można zrobić .
Warto wcześniej sobie zapisać nr utworzonego zgłoszenia, by móc się na nie powołać w razie potrzeby.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
Wiktorze, pozazdrościć
U mnie nadal zgłoszenie wisi i czeka na realizację. Podrzuciłam też zrzuty ekranu z tym błędem na formularzu by znowu nie szukali błędów w html'u czy js bo znowu okaże się, że formularz jest sprawny i zamkną zgłoszenie - formularz już wcześniej mocno był przetestowany przez brygadę htmlowców, więc już mu wystarczy
Zaczynamy tydzień drugi uruchamiania usługi DOW u wzorowego klienta od lat
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
@MałgorzataB ewidentnie masz jakiegoś pecha z tą usługą... na Twoim zgłosiłbym się do rzecznika klienta Orange - tu masz formularz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
@MałgorzataB, a ja dzisiaj otrzymałem pisemne potwierdzenie aktywowanej usługi darmowe Wi-Fi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
Tu nie chodzi o aktywowanie usługi, a o rejestrację hasła i loginu - chyba, że o tym samym myślimy
Coś zauważyłam, formularz prawidłowo odbiera dane, klasa formularza tj. "flag-to-submit-false flag-valid-false" jest już z góry ustawiona, więc to nie problem "www", dane lecą do Adex i stamtąd jest odpowiedź i generowanie formularza. Funkcja jaka blokuję przycisk sprawdza tylko atrybut formularza, a gdy ten ma właśnie takie klasy blokuję przycisk "aktywuj".
checkSubmitButtonState: function() { // zgodnie z algorytmem na https://confluence.amg.net.pl/pages/viewpage.action?pageId=139920167 if($$('.izi-form.flag-to-submit-false.flag-valid-false').length > 0) { $$('.izi-form-order-section .button-next').invoke('writeAttribute','disabled'); } else { $$('.izi-form-order-section .button-next').invoke('writeAttribute','disabled',false); } }
Pomijam sprawdzanie checkbox'ów czy innych zależności bo one nie wpływają na komunikat błędu wyświetlany pod ID Nesotrady.
Albo specjalnie blokują profil DMP o danym ID, albo jest jakiś błąd w Adex, chodź wątpię, takie sytuacje prędzej by miało Orange niż Adex, która nie musi wstrzymywać/blokować swoich usług dla zysku
Chyba, że się mylę i brygada Orange upora się z tym problemem bo przecież ponad tydzień naprawiać ten "błąd" to chyba dziwne jeżeli nie blokują tego celowo
No, Orange - wierze w Was, od bardzo dawna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
@MałgorzataBJa i @Wiktor wiemy o co chodzi z tym loginem i hasłem.