Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak możliwości uaktywnienia usługi

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości uaktywnienia usługi


vdsl2 napisał(-a):

@MałgorzataBJa i @Wiktor wiemy o co chodzi z tym loginem i hasłem.


Jacy tajemniczy jesteścieEmotikon: Język

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości uaktywnienia usługi


burebusek napisał(-a):

vdsl2 napisał(-a):

@MałgorzataBJa i @Wiktor wiemy o co chodzi z tym loginem i hasłem.


Jacy tajemniczy jesteścieEmotikon: Język


@AnonimWszystko jest napisane że nie można wygenerować hasła i loginu od pierwszego postu. Jak się mylę to niech poprawi. 


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 32
  • 0

Brak możliwości uaktywnienia usługi

Tak jaka napisał @Anonim - dzisiaj też próbowałam i nadal nie mogę wygenerować.

Czegoś nie rozumiem... wchodzę do listy zgłoszeń a tam:

neo.jpgneo_.jpg

 

CO ZOSTAŁO ZREALIZOWANE? Bo na pewno nie naprawiona usterka...

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości uaktywnienia usługi

@MałgorzataB, a możesz nam powiedzieć, co jest w rozwinięciu zgłoszenia: "Pokaż szczegóły"? Bo, albo prawdą jest, że usługa nie działa poprawnie, albo działa i pokazujesz wciąż ten sam błąd, związany, jak mniemam, z niewłaściwym wprowadzaniem danych do prawidłowego ładowania się formularza i stąd ten błąd. Bo nikt, i w w żadnym z postów nie odniósł się do tego komunikatu, który, być może, niezależnie od przyczyny, tak jest ustalony w systemie. Nie chcę u siebie "sprowokować" tego błędu technicznego, bo być może tak by się też w ten sposób wygenerował. Komunikaty są różne, na różnych poziomach ich występowania w całym serwisie.


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 32
  • 0

Brak możliwości uaktywnienia usługi

Dane, które idą do formularza już z góry informują formularz o błędzie i skrypt automatycznie generuje komunikat i blokuje przycisk (podałam wcześniej). Strona w trakcie ładowania wysyła tylko moje ID wygenerowane z ciastek i loginu - dla nich do identyfikacji i autoryzacji klient w Adex to wystarcza. Zwrot jest już z błędem.

 

Była dzisiaj rozmowa telefoniczna z BOK i jest jakiś potęp.

Zrzut ekranu wrzucę jak będę miała znowu lepszy internet bo w tej chwili nie ładuje do końca (dlatego walczę o usługę). Tam i tak jest informacja i załącznik z tym błędem na formularzu.

 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5486
  • 18276
  • 186

Brak możliwości uaktywnienia usługi

@MałgorzataB tak przy okazji, Twoja determinacja zasługuje na podziw... ale czy masz gdzie w pobliżu źródło darmowego internetu od Orange? Naprawdę trzeba być bardzo blisko ... 

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości uaktywnienia usługi

@Misiek62Takie zgłaszanie przez Mój Orange nie dają żadnego efektu tak jak ja to zgłosiłem powinno załatwić problem z portalem ale chyba nikt w Orange tego nie robi wiem z doświadczenia. Jak się myle to wyprowadź mnie z błędu?


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5486
  • 18276
  • 186

Brak możliwości uaktywnienia usługi

@Anonim  ja tę usługę aktywowałem, na neostradzie, kilka lat temu, mogę też korzystać z niej jako abonent numeru komórkowego w Orange... nie miałem czasu sprawdzać procedury dezaktywacji i ponownego "włączania", w sumie wystarczy że zrobił to @Wiktor. W moim poprzednim wpisie zmierzałem do tego że aby móc skorzystać z "dobrodziejstwa" darmowego dostępu trzeba być bardzo blisko routera w którym darmowe pasmo jest aktywne... pomijam przy tym ograniczoną prędkość takiego "źródła".

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości uaktywnienia usługi

@Misiek62, no i rodzi się zasadnicze pytanie: dlaczego jednym działa, a innym nie. Nawet inne portale mają określone parametry świadczenia swoich usług, więc tym bardziej dziwi fakt "dzielenia" na tych lepszych i gorszych użytkowników. Ja też w tym czasie, co @Wiktor, wyłączałem pasmo publiczne i darmowe Wi-Fi. Qrcze, poświęcę się kiedyś i przetestuję działanie na swoim "organizmie"Emotikon: MrugającyEmotikon: Język


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5486
  • 18276
  • 186

Brak możliwości uaktywnienia usługi

@Anonim  nie wiem czy Twoja "diagnoza" o dzieleniu w tym konkretnym przypadku na "równych i równiejszych" jest trafna... ale co do zasady zgadzam się z tym, że (w miarę możliwości technicznych) nie powinno być różnicowania klientów.

 

A tak wracając do problemów @MałgorzataB to odnoszę wrażenie (bez ponownej analizy treści postów), że nie leżą one w obszarze aktywowania/wyłączenia pasma publicznego we własnym routerze/modemie Neostrady, tylko w zakresie aktywowania możliwości korzystania z tej usługi, czyli ustanowienia loginu i hasła, które chcąc zalogować się do sieci poprzez darmowe Orange WiFi, trzeba wpisać przy zestawianiu połączenia.

 

Update. Przeczytałem jednak pierwszego posta... wygląda na to że się myliłem... Małgorzata zgłasza problem włączenia pasma...