- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
MałgorzataB napisał(-a):Może tu jest problem, skoro system nie widzi tam neostrady i jej parametrów, więc nie wie co ma uaktywnić i na czym
Dodam, że usługa TV jest, korzystam z 80M i działa bezbłędnie, więc coś się pomieszało, wcześniej podane były parametry. Pomorze - rejon Gdańska, może to przybliży - zgłaszanie kolejne usterki z aktywacją DOW nie wiem czy ma sens bo zanim dojdzie do technika to musi przejść przez zrozumienie w BOK tematu, a to już przekracza pewny zakres wiedzy w BOK i będzie jak przez ostatni tydzień zabawa w otwieranie i zamykanie zgłoszeń aż trafię na miłą panią, która zna się na rzeczy i zadziała, ale sądzę po ostatniej rozmowie pewnie jest na chorobowym i trafienie teraz na odpowiednią osobę to ruletka - piszę z doświadczenia
@MałgorzataB o tej rozbieżności między stanem faktycznym, a tym co podaje serwer jest nawet odrębny temat... Tylko po co robisz to sprawdzenie...?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
MałgorzataB napisał:
Może tu jest problem, skoro system nie widzi tam neostrady i jej parametrów, więc nie wie co ma uaktywnić i na czym
Nie o to, nie o to, nie o to
(...) zgłaszanie kolejne usterki z aktywacją DOW nie wiem czy ma sens bo zanim dojdzie do technika to musi przejść przez zrozumienie w BOK tematu, a to już przekracza pewny zakres wiedzy w BOK i będzie jak przez ostatni tydzień zabawa w otwieranie i zamykanie zgłoszeń aż trafię na miłą panią, która zna się na rzeczy i zadziała (...)
Myślę, że nie ma potrzeby tego robić . Napisałem już o tym wcześniej. Jeżeli już uaktywniłaś pasmo na nowo, to teraz... (uwaga - zaskoczenie :P)... odczekaj jeszcze trochę .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
Brak możliwości uaktywnienia usługi
Wątek wyodrębniony do osobnego tematu - «Prośba o ponowne zalogowanie generująca powielony widok usług stacjonarnych»
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
Więc tak, udało się
Właśnie piszę z DOW - wczoraj pani z BOK dzwoniła, spróbowała "coś" zrobić i zrobiła, a po kilku godzinach i aktywna usługa DOW i działa hasło,a co najlepsze udało się je zmienić
Tak więc jeszcze raz Wam dziękuję za wszystko
6:0 dla Orange - 6 spraw awaryjnych w ciągu bieżącej umowy ogarnięte
Ciekawa jestem kto powiedział by BOK zadzwonił w tej sprawie - Wiktorze
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
Super 🙂
Bardzo się cieszę, że ostatecznie to właśnie ktoś z BOK-u przyczynił się do rozwiązania problemu.
Teraz tylko oznaczyć któryś z wpisów jako rozwiązanie :-). Jeżeli prośba sprzed tygodnia wyrażona w skierowanej do mnie Prywatnej Wiadomości (PW) jest nadal aktualna - to daj znać . Postaram się coś podpowiedzieć .
PS: nie ukrywam, że interweniowałem w Organizacji, żeby tego typu sprawy w miarę możliwości były realizowane po bożemu - przede wszystkim z informacją zwrotną do klienta; a zwłaszcza wtedy, gdy wiadomo, ze potrwa to dłużej. Tym bardziej się cieszę, że w jakimś stopniu przyczyniłem się do naprawy :).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
@Wiktor @MałgorzataB Mi też udało się aktywować DOW i nie ma potrzeby żeby był włączony FB w sieci ja to zrobiłem na podłączonym DGT na linii.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
vdsl2 napisał:
Mi też udało się aktywować DOW i nie ma potrzeby żeby był włączony FB w sieci ja to zrobiłem na podłączonym DGT na linii.
O? I jesteśmy przy okazji wszyscy bogatsi o przekazaną wyżej wiedzę .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
@WiktorJedynie powinno nas informować przed aktywacją (loginu i hasła) czy mamy włączone pasmo publiczne.
- « Poprzedni
- Następny »