Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak kontaktu z instalatorem

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Recenzent
  • 3
  • 5
  • 0

Brak kontaktu z instalatorem

Cześć.  12tegi orange wyłączył mi internet stacjonarny ponoć błąd systemu.  21go w salonie orange spisałem nową umowę na internet stacjonarny.  16tego miał być instalator z modemem u mnie w domu.  Do dziś nikt nie przyjechał i nie mogę znaleźć kontaktu w w/w sprawie

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 36, Guru *
  • 4898
  • 10551
  • 187

Brak kontaktu z instalatorem

@Myky Pytanie czy masz synchronizację? To, że modem stary to nic...jeśli masz synchro to już dobrze. Chyba, że zmieniasz na opcję prędkości do 80Mb/sek

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

8 ODPOW. 8

Poziom 40, Guru *****
  • 30715
  • 24990
  • 1312

Brak kontaktu z instalatorem

Dostępne opcje kontaktu opisane są na stronie http://orange.pl/kontakt

Poziom 37, Guru **
  • 10799
  • 18929
  • 398

Brak kontaktu z instalatorem

@Myky zadzwoń na infolinii: 510 100 100 lub sprawdź w salonie na jakim etapie jest podłączenie internetu Orange. 

Kontakt do salonu znajdziesz na stronie:

https://salony.orange.pl/

 

Sposoby kontaktu z Orange:

https://www.orange.pl/view/kontakt

 


Poziom 36, Guru *
  • 4898
  • 10551
  • 187

Brak kontaktu z instalatorem

@Myky Jeśli masz stary modem podłącz o sprawdź synchronizację. Jeśli będzie, to przywróć modem do ustawień fabrycznych i zobacz czy zaciągnie konfigurację. Może monter był na centrali i podłączył usługę . Sprawdź i daj znać jaką to usługa (opcja prędkości) podpowiemy co sprawdzić jeszcze


Poziom 11, Recenzent
  • 3
  • 5
  • 0

Brak kontaktu z instalatorem

W salonie powiedziano mi że przyjedzie instalator z nowym modemem... stary to funtów 2.0 do  10mb/s... konfiguracja nic nie dała


Poziom 40, Guru *****
  • 30715
  • 24990
  • 1312

Brak kontaktu z instalatorem

To zadzwoń na infolinię 510100100

Poziom 36, Guru *
  • 4898
  • 10551
  • 187

Brak kontaktu z instalatorem

@Myky Pytanie czy masz synchronizację? To, że modem stary to nic...jeśli masz synchro to już dobrze. Chyba, że zmieniasz na opcję prędkości do 80Mb/sek

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście


Poziom 11, Recenzent
  • 3
  • 5
  • 0

Brak kontaktu z instalatorem

Synchronizacja jest - brak internetu od dostawcy.  Serwisant ma dziś przyjechać z nowym modemem (nowa usługa). Sprawę puki co uważam za zamkniętą.  Dziękuję wszystkim za sugestie i pomoc


Poziom 36, Guru *
  • 4898
  • 10551
  • 187

Brak kontaktu z instalatorem

@Myky Brak netu spowodowany jest brakiem odznaczenia w systemie instalacji jako skutecznej , stary login już nie działa, a nowego nie możesz pobrać z powodu nieodklikania poprzedniego etapu procedury. Jakbyś miał pytania, pisz i zamelduj o skuteczności technika.