- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć. 12tegi orange wyłączył mi internet stacjonarny ponoć błąd systemu. 21go w salonie orange spisałem nową umowę na internet stacjonarny. 16tego miał być instalator z modemem u mnie w domu. Do dziś nikt nie przyjechał i nie mogę znaleźć kontaktu w w/w sprawie
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Myky Pytanie czy masz synchronizację? To, że modem stary to nic...jeśli masz synchro to już dobrze. Chyba, że zmieniasz na opcję prędkości do 80Mb/sek
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak kontaktu z instalatorem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak kontaktu z instalatorem
@Myky zadzwoń na infolinii: 510 100 100 lub sprawdź w salonie na jakim etapie jest podłączenie internetu Orange.
Kontakt do salonu znajdziesz na stronie:
Sposoby kontaktu z Orange:
https://www.orange.pl/view/kontakt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak kontaktu z instalatorem
@Myky Jeśli masz stary modem podłącz o sprawdź synchronizację. Jeśli będzie, to przywróć modem do ustawień fabrycznych i zobacz czy zaciągnie konfigurację. Może monter był na centrali i podłączył usługę . Sprawdź i daj znać jaką to usługa (opcja prędkości) podpowiemy co sprawdzić jeszcze
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak kontaktu z instalatorem
W salonie powiedziano mi że przyjedzie instalator z nowym modemem... stary to funtów 2.0 do 10mb/s... konfiguracja nic nie dała
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak kontaktu z instalatorem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Myky Pytanie czy masz synchronizację? To, że modem stary to nic...jeśli masz synchro to już dobrze. Chyba, że zmieniasz na opcję prędkości do 80Mb/sek
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak kontaktu z instalatorem
Synchronizacja jest - brak internetu od dostawcy. Serwisant ma dziś przyjechać z nowym modemem (nowa usługa). Sprawę puki co uważam za zamkniętą. Dziękuję wszystkim za sugestie i pomoc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak kontaktu z instalatorem
@Myky Brak netu spowodowany jest brakiem odznaczenia w systemie instalacji jako skutecznej , stary login już nie działa, a nowego nie możesz pobrać z powodu nieodklikania poprzedniego etapu procedury. Jakbyś miał pytania, pisz i zamelduj o skuteczności technika.