- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Hey,
Dzisiaj Orange zmienil dane na moim koncie robiac cesje. Dostalem jedynie informacje, ze haslo oraz PIN zostaja zresetowane co spowodowalo, ze Internet nie dziala (tj. user/haslo nie sa poprawne przy polaczenia do Internetu).
Kontakt z Blekitna Linia nie dziala, gdyz PIN z umowy jest niepoprawny podczas proby nawiazania polaczenia z konsultantem. Jak sobie poradzisz dzisiaj, tj. w NIEDZIELE z problemem niedzialajacego internetu? Czy jest czynna jakas infolinia, na ktorej najpierw odbierze konsultant a pozniej zapyta o dane typu PIN?
Dziekuje za odpowiedz!
Jesli chodzi o Internet to:
- Neostrada (polaczenie fiber)
- Funbox 3.0
Pozdrawiam,
Maciej
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu a kontakt z BOK w niedziele
@user_mokotow, 510100100 cały czas., a klient biznesowy *600 lub 510 600 600
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu a kontakt z BOK w niedziele
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu a kontakt z BOK w niedziele
Chodzi o caly reset czy tylko wylaczenie/wlaczenie? To drugie nie dziala a chcialbym sie upewnic zanim zrobie 'factory reset'
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu a kontakt z BOK w niedziele
Niestety numery 510 100 100 lub ten dla klienta biznesowego rowniez nie dzialaja... tj. nie mozna polaczyc sie z zadnym konsultantem gdyz 'w niedziele nie pracujemy'
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu a kontakt z BOK w niedziele
@user_mokotownapisał(-a)Niestety numery 510 100 100 lub ten dla klienta biznesowego rowniez nie dzialaja... tj. nie mozna polaczyc sie z zadnym konsultantem gdyz 'w niedziele nie pracujemy'
@user_mokotow, niemożliwe. Jak przy Neo, tak i tutaj info jest na stronie: Automatyczna infolinia czynna całą dobę 7 dni w tygodniu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu a kontakt z BOK w niedziele
Dziekuje wszystkim za odpowiedzi - Factory Reset pomogl!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś