Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak happy hours


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 2
  • 0

Brak happy hours

Witam.

Ponad rok temu zakupiłem Internet domowy Orange. W umowie były wyznaczone tzw. Happy hours, czyli godziny, w których dane nie obciążały miesięcznego limitu(u mnie 250GB). Godziny te to 00.00-08.00. Od początku nie działało to tak, jak powinno. Zgłosiłem to do pobliskiego salonu Orange. Została zgłoszona reklamacja. Dostałem informację, że w przeciągu około 2 tygodni problem powinien zniknąć. Od tamtej pory minęło już kilka miesięcy i sprawa tak samo. Co powinienem w tej sytuacji zrobić? Czy ktoś miał podobny problem? Czy to moja wina, czy może powinienem jej szukać po stronie Orange?

Z góry dziękuję.

5 ODPOW. 5

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19716
  • 57154
  • 780

Brak happy hours

@Arek525 temat już był na NO poruszany.

https://nasz.orange.pl/t5/Abonament/szcz%C4%99sliwe-godziny/m-p/186122

Szczęśliwe godziny powinny działać prawidłowo. Tak również twierdzą konsultanci na infolinii.

 

Z usługi szczęśliwych godzin korzystasz w strefie domowej, czy poza strefą?

 

Czy na zgłoszoną reklamację dostałeś odpowiedź?

 

Proponuję zadzwonić na infolinię: 510 100 100 lub napisać na czacie:

https://www.orange.pl/view/kontakt

z prośbą o sprawdzenie funkcjonowania usługi happy hours, ewentualnie złożyć reklamację. Ze względu na charakter usługi sprawdzenie można dokonać po weryfikacji użytkownika.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 2
  • 0

Brak happy hours

Żadnej odpowiedzi nie otrzymałem. Zostałem tylko poinformowany przez konsultanta w salonie. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19716
  • 57154
  • 780

Brak happy hours

@Arek525 na to wygląda, że reklamacja w salonie została złożona nie skutecznie. Zawsze na reklamację, klient otrzymuje odpowiedź, maksymalnie do 30 dni.

 

Proponuję więc ponownie złożyć, tym razem na infolinii lub czacie, z tym, że czat dopiero od poniedziałku.

 

W przypadku kontaktu z infolinią, koszt połączenia przedstawiają się następująco:

  • połączenie z numeru abonamentowego w Orange wynosi 29 groszy za minutę.
  • połączenie z numeru w ofercie na kartę w Orange wynosi 1,5 PLN za połączenie, niezależnie od długości trwania połączenia. Jeżeli brak numeru na kartę, proponuję kupić starter Orange za 5 PLN ważny 30 dni i można z niego wykonać 3 połączenia na infolinię: 510 100 100
  • zadzwonić z numeru od konkurencji. Z pakietem minut, połączenie w cenie pakietu.

Zerknij jeszcze na linka z informacjami o podobnych problemach w poprzednim poście.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4115
  • 56

Brak happy hours

Zawsze trzeba brać numer reklamacji, jak nie odpowiedzą, to jest zasadna po upływie 30 dni i muszą zrobić by działało i jeszcze odszkodowanie Ci się należy.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19716
  • 57154
  • 780

Brak happy hours

Podejrzewam, że po takim czasie nawet nie będzie odnotowane w systemie, że cokolwiek było zgłaszane. Zależy też w jakiej formie miała być odpowiedź na reklamację. Do mnie czasami docierają listy w sprawie reklamacji, ale listy są wysłane pocztą tradycyjną, bez żadnego potwierdzenia odbioru. W tym przypadku też mogło tak być, a taka korespondencja nie zawsze jest skuteczna (możne po prostu zaginąć).