- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak happy hours
Witam.
Ponad rok temu zakupiłem Internet domowy Orange. W umowie były wyznaczone tzw. Happy hours, czyli godziny, w których dane nie obciążały miesięcznego limitu(u mnie 250GB). Godziny te to 00.00-08.00. Od początku nie działało to tak, jak powinno. Zgłosiłem to do pobliskiego salonu Orange. Została zgłoszona reklamacja. Dostałem informację, że w przeciągu około 2 tygodni problem powinien zniknąć. Od tamtej pory minęło już kilka miesięcy i sprawa tak samo. Co powinienem w tej sytuacji zrobić? Czy ktoś miał podobny problem? Czy to moja wina, czy może powinienem jej szukać po stronie Orange?
Z góry dziękuję.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak happy hours
@Arek525 temat już był na NO poruszany.
https://nasz.orange.pl/t5/Abonament/szcz%C4%99sliwe-godziny/m-p/186122
Szczęśliwe godziny powinny działać prawidłowo. Tak również twierdzą konsultanci na infolinii.
Z usługi szczęśliwych godzin korzystasz w strefie domowej, czy poza strefą?
Czy na zgłoszoną reklamację dostałeś odpowiedź?
Proponuję zadzwonić na infolinię: 510 100 100 lub napisać na czacie:
https://www.orange.pl/view/kontakt
z prośbą o sprawdzenie funkcjonowania usługi happy hours, ewentualnie złożyć reklamację. Ze względu na charakter usługi sprawdzenie można dokonać po weryfikacji użytkownika.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak happy hours
Żadnej odpowiedzi nie otrzymałem. Zostałem tylko poinformowany przez konsultanta w salonie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak happy hours
@Arek525 na to wygląda, że reklamacja w salonie została złożona nie skutecznie. Zawsze na reklamację, klient otrzymuje odpowiedź, maksymalnie do 30 dni.
Proponuję więc ponownie złożyć, tym razem na infolinii lub czacie, z tym, że czat dopiero od poniedziałku.
W przypadku kontaktu z infolinią, koszt połączenia przedstawiają się następująco:
- połączenie z numeru abonamentowego w Orange wynosi 29 groszy za minutę.
- połączenie z numeru w ofercie na kartę w Orange wynosi 1,5 PLN za połączenie, niezależnie od długości trwania połączenia. Jeżeli brak numeru na kartę, proponuję kupić starter Orange za 5 PLN ważny 30 dni i można z niego wykonać 3 połączenia na infolinię: 510 100 100
- zadzwonić z numeru od konkurencji. Z pakietem minut, połączenie w cenie pakietu.
Zerknij jeszcze na linka z informacjami o podobnych problemach w poprzednim poście.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak happy hours
Zawsze trzeba brać numer reklamacji, jak nie odpowiedzą, to jest zasadna po upływie 30 dni i muszą zrobić by działało i jeszcze odszkodowanie Ci się należy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak happy hours
Podejrzewam, że po takim czasie nawet nie będzie odnotowane w systemie, że cokolwiek było zgłaszane. Zależy też w jakiej formie miała być odpowiedź na reklamację. Do mnie czasami docierają listy w sprawie reklamacji, ale listy są wysłane pocztą tradycyjną, bez żadnego potwierdzenia odbioru. W tym przypadku też mogło tak być, a taka korespondencja nie zawsze jest skuteczna (możne po prostu zaginąć).