Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Blokada


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 5
  • 5
  • 0

Blokada

Witam! 

mialem parę zaległych rachunków,opłaciłem je wczoraj wszystkiei dzwoniłem na infolinie,pani powiedziała że mi ściągną blokade do dzisiaj rano.Przelew czeka na zaksiegowanie...po 2 tel na infolinie okazalo sie ze zostane bez internetu do poniedziałku...czemu podaja sprzeczne info? i dlaczego nawet deklaracja zaplaty nie działa?

10 ODPOW. 10

Poziom 37, Guru **
  • 10400
  • 17761
  • 355

Blokada

@blacksoul83 najczęściej operator chce, aby wpłata byłą zaksięgowana na koncie. Na to potrzeba nawet kilka dni. Wczorajsza Twoja wpłata możne zostać zaksięgowana dopiero za 2-4 dni i odnotowana w systemie operatora.

Czy w tej sprawie kontakt był przez Infolinię, czy przez czat?

Przez czat można przesłać załączniki, wiec skopiowałbym z banku dowód wpłaty i wysłał przez czat. Może taka sprawa przyspieszy odblokowanie usług.


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 5
  • 5
  • 0

Blokada

ok ale nie rozumiem dlaczego deklaracja wplaty nie dziala...teraz musze czekac do poniedzialku

 


Poziom 37, Guru **
  • 10400
  • 17761
  • 355

Blokada

@blacksoul83 jak składałeś deklarację, po przez kontakt na infolinię, czy przez czat? Przez czat, jak przesłałeś dowód wpłaty, to powinni zaakceptować i odblokować usługi.


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 5
  • 5
  • 0

Blokada

w zakładce faktury w mój orange,na info pani sama mówiła ze przelew tylko czeka na zaksiegowanie


Poziom 37, Guru **
  • 10400
  • 17761
  • 355

Blokada

@blacksoul83 jeżeli teraz nie został zaksięgowany Twój przelew, to najwcześniej w najbliższy dzień roboczy powinno zostać zaksięgowane. Dlatego proponuję przesłać przez czat dowód wpłaty w PDF-ie z banku i wtedy konsultant na tej podstawie powinien odblokować usługi.

 

edit:

W jaki sposób dokonana byłą płatność: tradycyjny przelew, czy inny sposób?


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 5
  • 5
  • 0

Blokada

przelew bluecash


Poziom 37, Guru **
  • 10400
  • 17761
  • 355

Blokada

@blacksoul83 znalezione w regulaminie:

"Spółka aktualizuje informacje, o płatnościach co najmniej raz na 24 godziny."

Płatność jest realizowana przez spółkę BlueMedia S. A.

Pytanie, jak się zmieściłeś czasowo jak dokonywana była płatność? Zakładam, że aktualizacja jest realizowana w dni robocze plus dochodzi zaksięgowanie w systemie Orange, więc zaksięgowanie w tym momencie jest pewnie na poniedziałek.


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 5
  • 5
  • 0

Blokada

pewnie tak ale jak widza ze przelałem pieniądze to az taki problem odblokowac?

 

 


Poziom 37, Guru **
  • 10400
  • 17761
  • 355

Blokada

@blacksoul83 to wie firma BlueMedia S. A. Ciekawe, czy przekazana jest informacja do Orange.

Dlatego jako potwierdzenie Twojej płatności proponuję na czacie przesłać dowód wpłaty. Zakładam, że konsultant w tedy szybciej podejmie decyzję w sprawie odblokowania usługi. Czat jest czynny jeszcze do godziny 18-tej, wiec masz jeszcze chwilę czasu. Później sprawę dokończysz dopiero w poniedziałek.