- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada
Witam!
mialem parę zaległych rachunków,opłaciłem je wczoraj wszystkiei dzwoniłem na infolinie,pani powiedziała że mi ściągną blokade do dzisiaj rano.Przelew czeka na zaksiegowanie...po 2 tel na infolinie okazalo sie ze zostane bez internetu do poniedziałku...czemu podaja sprzeczne info? i dlaczego nawet deklaracja zaplaty nie działa?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada
@blacksoul83 najczęściej operator chce, aby wpłata byłą zaksięgowana na koncie. Na to potrzeba nawet kilka dni. Wczorajsza Twoja wpłata możne zostać zaksięgowana dopiero za 2-4 dni i odnotowana w systemie operatora.
Czy w tej sprawie kontakt był przez Infolinię, czy przez czat?
Przez czat można przesłać załączniki, wiec skopiowałbym z banku dowód wpłaty i wysłał przez czat. Może taka sprawa przyspieszy odblokowanie usług.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada
ok ale nie rozumiem dlaczego deklaracja wplaty nie dziala...teraz musze czekac do poniedzialku
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada
@blacksoul83 jak składałeś deklarację, po przez kontakt na infolinię, czy przez czat? Przez czat, jak przesłałeś dowód wpłaty, to powinni zaakceptować i odblokować usługi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada
w zakładce faktury w mój orange,na info pani sama mówiła ze przelew tylko czeka na zaksiegowanie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada
@blacksoul83 jeżeli teraz nie został zaksięgowany Twój przelew, to najwcześniej w najbliższy dzień roboczy powinno zostać zaksięgowane. Dlatego proponuję przesłać przez czat dowód wpłaty w PDF-ie z banku i wtedy konsultant na tej podstawie powinien odblokować usługi.
edit:
W jaki sposób dokonana byłą płatność: tradycyjny przelew, czy inny sposób?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada
@blacksoul83 znalezione w regulaminie:
"Spółka aktualizuje informacje, o płatnościach co najmniej raz na 24 godziny."
Płatność jest realizowana przez spółkę BlueMedia S. A.
Pytanie, jak się zmieściłeś czasowo jak dokonywana była płatność? Zakładam, że aktualizacja jest realizowana w dni robocze plus dochodzi zaksięgowanie w systemie Orange, więc zaksięgowanie w tym momencie jest pewnie na poniedziałek.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada
pewnie tak ale jak widza ze przelałem pieniądze to az taki problem odblokowac?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada
@blacksoul83 to wie firma BlueMedia S. A. Ciekawe, czy przekazana jest informacja do Orange.
Dlatego jako potwierdzenie Twojej płatności proponuję na czacie przesłać dowód wpłaty. Zakładam, że konsultant w tedy szybciej podejmie decyzję w sprawie odblokowania usługi. Czat jest czynny jeszcze do godziny 18-tej, wiec masz jeszcze chwilę czasu. Później sprawę dokończysz dopiero w poniedziałek.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »