- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry. Do kogo mogę zgłosić problem z prędkością internetu na Funbox?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Max12345 zacznij od sprawdzenia faktur i opłat. Może masz blokadę windykacyjną?
Speedtest robisz po kablu czy po wifi? Jeslu wychodzi certyfikowany, to sprawdź jak się świecą diody na modemie i jaki masz poziom sygnału optycznego w menu funboxa. Opisz to tu..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo wolny internet na Funbox
@Max12345Najszybciej na infolinii lub czacie http://www.orange.pl/view/kontakt
Tam dokonają weryfikacji działania usługi i wstępnie ocenią działanie modemu. Infolinia ma do tego odpowiednie narzędzia. Tu jesli zamieścisz opis usługi i screeny z parametrów liniowych podpowiemy co i jak
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo wolny internet na Funbox
Wszelkie problemy z internetem zgłaszasz *100 lub 510 100 100, ewentualnie poprzez czat Orange na portalu www Mój Orange.
Tak z ciekawości jaki masz Internet od Orange > Światłowód, czy po miedzianym łączu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo wolny internet na Funbox
@Max12345 możesz opisać swój problem tu na forum, być może uda się rozwiązać bez konieczności kontaktu z infolinią.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo wolny internet na Funbox
@Max12345 przyłączę się do prośby kolegów wyżej, podaj coś więcej jakie łącze, objawy, parametry może uda nam się coś podpowiedzieć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo wolny internet na Funbox
Przez 2 lata wszystko było OK.
Nagle od 3 dni nie mogę otrzymać normalnej prędkości.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo wolny internet na Funbox
@Max12345 prosimy o więcej danych: jaki internet, nazwa, prędkość (masz to na umowie), jakie parametry teraz (wynik speedtestu), jakie objawy na routerze (screeny). Jak to podasz to może coś doradzimy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo wolny internet na Funbox
Mam światłowód Funbox.
Dołączam speed test.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo wolny internet na Funbox
@Max12345 małe sprostowanie Funbox to nazwa routera, chodzi o nazwę usługi z umowy, jak się palą diody na routerze (kolory).
PS.
Faktycznie brak neta (zrób zgłoszenie na infolinii).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Max12345 zacznij od sprawdzenia faktur i opłat. Może masz blokadę windykacyjną?
Speedtest robisz po kablu czy po wifi? Jeslu wychodzi certyfikowany, to sprawdź jak się świecą diody na modemie i jaki masz poziom sygnału optycznego w menu funboxa. Opisz to tu..
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »