- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Od 3 dni mam problem z internetem z 8mb/s mam 130kb/s ktoś wie jak to naprawić.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nic nowego nie napiszę, ale potwierdzam że, IMHO:
- z linią jest wszystko więcej niż w porządku, nie szukaj uszkodzenia bo go nie ma (a w każdym razie nie wpływa na jakość połączenia)
- masz ograniczenie nałożone na poziome sesji, a więc najpewniej problem z uregulowaniem opłat. Niekoniecznie to musi być powodem, ale na pewno nic z tym we własnym zakresie nie zrobisz, trzeba to wyjaśnić w Orange. A ponieważ umowa nie jest na Ciebie, to w zasadzie jedyne co możesz zrobić to rozmawiać z tym, na kogo ta umowa jest.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo Słaba jakość internetu
@_Kamil_ zacznij od analizy parametrów liniowych z menu modemu. Zrób screena. Później powiedz jak mierzysz tą prędkość. Po kablu, czy wifi. Jaki to modem? Robiłeś reset do ustawień fabrycznych. Sam się później podniesie i zaloguje po 5 minutach. Podaj więcej danych
Pamiętaj, że zawsze analizy możesz dokonać na czacie Orange i w aplikacji Mój Funbox ( jeśli takowego masz)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo Słaba jakość internetu
Hej @_Kamil_ prześlij nam parametry linii DSL po zalogowaniu sie do modemu wejdź w zakładkę wsparcie a następnie informacje systemowe i wejdź w zakładkę DSL zrób screena i wrzuć. Zrób zgłoszenie do BOK na Orange czacie ze masz problem z internetem (prędkością internetu). Może jest jakiś problem na linii (uszkodzenie) 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo Słaba jakość internetu
Skoro masz umowę na określone parametry połączenia, i te nie są zachowane to radą jest złożenie reklamacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo Słaba jakość internetu
wskaźniki wskazują ze z linia jest dobrze
- Prędkość mierze za pomocą steama na serwerach polskich o różnych godzinach i jest to połączenie przewodowe (Ethernet) na WiFi nawet głupie filmy na YouTubie nie chcą sie włączyć.
- Modem to funbox 2.0 robiłem reset dk ustawień fabrycznych 3 razy nie zadziałało
- Na chciacie napisali mi ze jak mi się nie podoba to mam zerwać umowę oczywiście nie powiedzieli tego w prost
- Z dodatkowych informacji to nie jest do światłowód, limit przesyłu to 10mb/s użycie danych bez limitu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo Słaba jakość internetu
@_Kamil_napisał(-a)wskaźniki wskazują ze z linia jest dobrze
...
No dobrze, a możesz to pokazać? Parametry liniowe z FB2 i wynik certyfikowanego speedtest (pro.speedtest.pl)?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo Słaba jakość internetu
Ta złożenie reklamacji musiałbym poczekać dwa tygodnie + czas trwania reklamacji ponieważ nie jestem ani uprawniony ani właścicielem umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo Słaba jakość internetu
przepraszam ze pytam ale konkretnie co? Bo nie rozumiem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo Słaba jakość internetu
Spokojnie i cierpliwie, chętnie coś podpowiemy, ale lepiej się doradza widząc konkrety.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo Słaba jakość internetu
@_Kamil_ jakie masz synchro na modemie? Błędy? To widać w zakładce DSL w menu modemu
Najprawdopodobniej zadziałał DLM. To taki mechanizm dostosowujący prędkość usługi do jakości linii. Czasem przekłamuje i chwilowe złe parametry daje jako pewnik i obcina profil synchronizacji. Trzeba poprosić kumatego konsultanta o nową stabilizację łączą, a wróci do normy po resecie portu
- « Poprzedni
- Następny »