Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Bardzo Słaba jakość internetu

ROZWIĄZANE

Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 11
  • 48
  • 0

Bardzo Słaba jakość internetu

  • Od 3 dni mam problem z internetem z 8mb/s mam 130kb/s ktoś wie jak to naprawić. 
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6235
  • 25442
  • 212

Bardzo Słaba jakość internetu

@_Kamil_ 

Nic nowego nie napiszę, ale potwierdzam że, IMHO:

- z linią jest wszystko więcej niż w porządku, nie szukaj uszkodzenia bo go nie ma (a w każdym razie nie wpływa na jakość połączenia)

- masz ograniczenie nałożone na poziome sesji, a więc najpewniej problem z uregulowaniem opłat. Niekoniecznie to musi być powodem, ale na pewno nic z tym we własnym zakresie nie zrobisz, trzeba to wyjaśnić w Orange. A ponieważ umowa nie jest na Ciebie, to w zasadzie jedyne co możesz zrobić to rozmawiać z tym, na kogo ta umowa jest.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

31 ODPOW. 31

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14165
  • 58255
  • 705

Bardzo Słaba jakość internetu

@_Kamil_  zacznij od analizy parametrów liniowych z menu modemu. Zrób screena. Później powiedz jak mierzysz tą prędkość. Po kablu, czy wifi. Jaki to modem?  Robiłeś reset do ustawień fabrycznych. Sam się później podniesie i zaloguje po 5 minutach. Podaj więcej danych 

Pamiętaj, że zawsze analizy możesz dokonać na czacie Orange i w aplikacji Mój Funbox ( jeśli takowego masz)


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2682
  • 11046
  • 104

Bardzo Słaba jakość internetu

Hej @_Kamil_ prześlij nam parametry linii DSL po zalogowaniu sie do modemu wejdź w zakładkę wsparcie a następnie informacje systemowe i wejdź w zakładkę DSL zrób screena i wrzuć. Zrób zgłoszenie do BOK na Orange czacie ze masz problem z internetem  (prędkością internetu). Może jest jakiś problem na linii (uszkodzenie) 🙂


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6235
  • 25442
  • 212

Bardzo Słaba jakość internetu

@_Kamil_ 

Skoro masz umowę na określone parametry połączenia, i te nie są zachowane  to radą jest złożenie reklamacji.


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 11
  • 48
  • 0

Bardzo Słaba jakość internetu

wskaźniki wskazują ze z linia jest dobrze 

  • Prędkość mierze za pomocą steama na serwerach polskich o różnych godzinach i jest to połączenie przewodowe (Ethernet) na WiFi nawet głupie filmy na YouTubie nie chcą sie włączyć. 
  • Modem to funbox 2.0 robiłem reset dk ustawień fabrycznych 3 razy nie zadziałało 
  • Na chciacie napisali mi ze jak mi się nie podoba to mam zerwać umowę oczywiście nie powiedzieli tego w prost 
  • Z dodatkowych informacji to nie jest do światłowód, limit przesyłu to 10mb/s użycie danych bez limitu 

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6235
  • 25442
  • 212

Bardzo Słaba jakość internetu


@_Kamil_napisał(-a)

wskaźniki wskazują ze z linia jest dobrze 

...


No dobrze, a możesz to pokazać? Parametry liniowe z FB2 i wynik certyfikowanego speedtest (pro.speedtest.pl)?


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 11
  • 48
  • 0

Bardzo Słaba jakość internetu

Ta złożenie reklamacji musiałbym poczekać dwa tygodnie + czas trwania reklamacji ponieważ nie jestem ani uprawniony ani właścicielem umowy 


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 11
  • 48
  • 0

Bardzo Słaba jakość internetu

przepraszam ze pytam ale konkretnie co? Bo nie rozumiem 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6235
  • 25442
  • 212

Bardzo Słaba jakość internetu

@_Kamil_ 

Spokojnie i cierpliwie, chętnie coś podpowiemy, ale lepiej się doradza widząc konkrety.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14165
  • 58255
  • 705

Bardzo Słaba jakość internetu

@_Kamil_  jakie masz synchro na modemie? Błędy? To widać w zakładce DSL w menu modemu

Najprawdopodobniej zadziałał DLM. To taki mechanizm dostosowujący prędkość usługi do jakości linii.  Czasem przekłamuje i chwilowe złe parametry daje jako pewnik i obcina profil synchronizacji. Trzeba poprosić kumatego konsultanta o nową stabilizację łączą, a wróci do normy po resecie portu