Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Awaria


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Awaria

Witam po ostatnich wichurach w zeszłym tygodniu zerwało linie telefoniczną. Awaria została zgłoszona i miała zostać usunięta w ciągu 48 h. Po czym otrzymałam wiadomość że zostanie usunięta do 18 marca. 18 marca minął serwisanta brak, internetu brak... Po kolejnym telefonie na infolinie kolejne odwleczenie sprawy tym razem do 23 marca... Jak długo można zwlekać??? Zastanawiam się nad rozwiązaniem umowy ...

7 ODPOW. 7

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32662
  • 38114
  • 1376

Awaria

Czas naprawy to czas deklarowany. Czasem warunki pogodowe wydłużają czas realizacji zgłoszeń.

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Awaria

Wszystko jestem w stanie zrozumieć ale dwa tygodnie to lekka przesada ...


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1685
  • 7

Awaria

Napisz reklamację o zwrot kosztów na okres nie świadczenia usługi, koniecznie! Niech mają świadomość jak to wygląda...


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 395
  • 908
  • 43

Awaria


@bluesmanniaknapisał(-a)

Napisz reklamację o zwrot kosztów na okres nie świadczenia usługi, koniecznie! Niech mają świadomość jak to wygląda...


Uwierz mi, każdy w Orange doskonale zdaje sobie sprawę jak nieprzyjemna jest sytuacja gdy technicy dają Zmianę Terminu Naprawy. Niestety zaszłości historyczne i regulacyjne (tzw. chińskie mury) nie pozwalają na kontakt konsultantów z technikami inaczej niż poprzez system zgłoszeń, więc często mogą opierać się jedynie na tym co jest tam wpisane. A powodów takiego opóźnienia naprawy zerwanej linii może być sporo.
Od braku specjalistycznego ciężkiego sprzętu, który musi dojechać z innej części Polski, do zwykłego "somsiada", który nie chce wpuścić ekipy na swoją działkę, gdzie nastąpiło uszkodzenie.

Za tak długi okres przerwy w dostępie do usług zwroty są przyznawane z automatu po zakończeniu naprawy, pisanie skarg tego procesu nie przyspieszy.


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1685
  • 7

Awaria

"zwroty są przyznawane z automatu" - trudno mi w to uwierzyć, ale obyś miał rację 🙂


Pracuję w Orange
  • 931
  • 1528
  • 35

Awaria

Niestety nie na wszystko mamy wpływ i czasami takie sytuacje się zdarzają.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4113
  • 56

Awaria

 


@zbigniewwnapisał(-a)

@bluesmanniaknapisał(-a)

Napisz reklamację o zwrot kosztów na okres nie świadczenia usługi, koniecznie! Niech mają świadomość jak to wygląda...


Uwierz mi, każdy w Orange doskonale zdaje sobie sprawę jak nieprzyjemna jest sytuacja gdy technicy dają Zmianę Terminu Naprawy. Niestety zaszłości historyczne i regulacyjne (tzw. chińskie mury) nie pozwalają na kontakt konsultantów z technikami inaczej niż poprzez system zgłoszeń...


Najgorsze co może być, jeszcze za czasów TP pamiętam jak technik mógł sobie przy mnie z infolinia porozmawiać i na odwrót, infolinia mogła zadzwonić do technika, ba, nawet mnie do niego przełączali bym uzgodnił z nim o co chodzi dokładnie.. I jak był w okolicy to nawet tego samego dnia przyszedł.