- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria
Witam po ostatnich wichurach w zeszłym tygodniu zerwało linie telefoniczną. Awaria została zgłoszona i miała zostać usunięta w ciągu 48 h. Po czym otrzymałam wiadomość że zostanie usunięta do 18 marca. 18 marca minął serwisanta brak, internetu brak... Po kolejnym telefonie na infolinie kolejne odwleczenie sprawy tym razem do 23 marca... Jak długo można zwlekać??? Zastanawiam się nad rozwiązaniem umowy ...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria
Napisz reklamację o zwrot kosztów na okres nie świadczenia usługi, koniecznie! Niech mają świadomość jak to wygląda...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria
@bluesmanniaknapisał(-a)Napisz reklamację o zwrot kosztów na okres nie świadczenia usługi, koniecznie! Niech mają świadomość jak to wygląda...
Uwierz mi, każdy w Orange doskonale zdaje sobie sprawę jak nieprzyjemna jest sytuacja gdy technicy dają Zmianę Terminu Naprawy. Niestety zaszłości historyczne i regulacyjne (tzw. chińskie mury) nie pozwalają na kontakt konsultantów z technikami inaczej niż poprzez system zgłoszeń, więc często mogą opierać się jedynie na tym co jest tam wpisane. A powodów takiego opóźnienia naprawy zerwanej linii może być sporo.
Od braku specjalistycznego ciężkiego sprzętu, który musi dojechać z innej części Polski, do zwykłego "somsiada", który nie chce wpuścić ekipy na swoją działkę, gdzie nastąpiło uszkodzenie.
Za tak długi okres przerwy w dostępie do usług zwroty są przyznawane z automatu po zakończeniu naprawy, pisanie skarg tego procesu nie przyspieszy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria
"zwroty są przyznawane z automatu" - trudno mi w to uwierzyć, ale obyś miał rację 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria
Niestety nie na wszystko mamy wpływ i czasami takie sytuacje się zdarzają.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria
@zbigniewwnapisał(-a)
@bluesmanniaknapisał(-a)Napisz reklamację o zwrot kosztów na okres nie świadczenia usługi, koniecznie! Niech mają świadomość jak to wygląda...
Uwierz mi, każdy w Orange doskonale zdaje sobie sprawę jak nieprzyjemna jest sytuacja gdy technicy dają Zmianę Terminu Naprawy. Niestety zaszłości historyczne i regulacyjne (tzw. chińskie mury) nie pozwalają na kontakt konsultantów z technikami inaczej niż poprzez system zgłoszeń...
Najgorsze co może być, jeszcze za czasów TP pamiętam jak technik mógł sobie przy mnie z infolinia porozmawiać i na odwrót, infolinia mogła zadzwonić do technika, ba, nawet mnie do niego przełączali bym uzgodnił z nim o co chodzi dokładnie.. I jak był w okolicy to nawet tego samego dnia przyszedł.