Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Awaria neo80 , a czas oczekiwania na reakcją orange


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32784
  • 38809
  • 1388

Awaria neo80 , a czas oczekiwania na reakcją orange

W żadnej umowie na Neostradę nie ma gwarantowanego czasu naprawy 72h. Orange w komunikacji używa określenia "większość zgłoszeń realizuje do 72h". Warto czytać i słuchać ze zrozumieniem jakie info się dostaje. I tak czasem bywa a głównie służy temu by nie dzwonić non stop na infolinię bo wbrew pozorom czasem to wydłuża realizację sprawy.

Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2086
  • 6566
  • 70

Awaria neo80 , a czas oczekiwania na reakcją orange

Własnie próbuję uzyskać pomoc w sprawie problemów z neo. Jest 23:20 i wszyscy poszli spać. Niby automat przyjął ale nic nie można dołączyć do takiego zgłoszenia. Ech...


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32784
  • 38809
  • 1388

Awaria neo80 , a czas oczekiwania na reakcją orange

Nie poszli spać. Ale obsada bywa zwykle mniejsza.

Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2086
  • 6566
  • 70

Awaria neo80 , a czas oczekiwania na reakcją orange

Dziś zadzwoniłem żeby porozmawiać z żywym człowiekiem. Okazało się, że zgłoszenie zostało zarejestrowane przez automat do telefonu(!). Teraz przekazałem żeby je anulować, ale ... ech, szkoda gadać 😞

Anonim

Nie dotyczy

Awaria neo80 , a czas oczekiwania na reakcją orange

@spiro i wielu innych użytkowników Neostrady. Czy nie lepiej na sam początek pobrać aplikację FunBox, która najpierw sprawdza i diagnozuje, oraz też jako automat zgłasza awarię z Twoim współudziałem? Na jedno wychodzi, czy obsada mniejsza, czy śpią po skończonej pracyEmotikon: Szczęśliwy Infolinia 19393 ma podobny charakter bez udziału "żywego" ludzika. Lektora też ktoś nagrał i zaprogramował. 


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2086
  • 6566
  • 70

Awaria neo80 , a czas oczekiwania na reakcją orange

@Anonim, mam linksysa, a neo rwała mi połączenia już od kilku dni. Początkowo sądziłem, że samo się naprawi (bo tak naogół bywało), ale w końcu nie wytrzymałem i zadzwoniłem. Sęk w tym, ze automat od razu powiedział że linia działa w trybie interwencyjnym, a po wybraniu tematu telefon/internet od razu przystąpił do diagnozowania linii, zrobił zgłoszenie i wysłał mi jego numer. Żeby było śmieszniej to następnego dnia rano jak zadzwoniłem na 510100100 to pierwszy konsultant stwierdził że ze zgłoszeniem nic się nie dzieje, a jak się okazało że chodzi o neo to mnie przełączył do wsparcia neo gdzie dziewczyna z którą rozmawiałem stwierdziła że zgłoszenie dotyczy telefonu (które od razu przekazaliśmy do anulacji) a potem na spokojnie przerobiliśmy reset ustawień w orange (czy jak to się tam nazywa) i póki co jest lepiej, czyli dobrze. Myślałem, ze w nocy da sięę zrobić to samo, ale IVR nie dał mi takiej możliwości lub czegoś nie dosłyszałem.

Anonim

Nie dotyczy

Awaria neo80 , a czas oczekiwania na reakcją orange

@spiro, z mojego doświadczenia wiem, że w nocy IVR przyjmuje, a w dzień technicy diagnozują na gruncie. Ale jest też opcja i taka, że błękitna linia na samym końcu lektorskich podpowiedzi ma, a przynajmniej miała konsultanta, któremu można było zgłosić anulowanie uszkodzenia na wypadek ustabilizowania się neo. Ale jak Tobie zrywało, nie warto łudzić się i lepiej, by sprawdzili na miejscu technicy.