- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć, od 3 dni nie mam internetu. Na infolinii dowiedziałam, się że to awaria i naprawa będzie dopiero w czwartek, czyli półtora tygodnia bez internetu... Czy w takim przypadku należy mi się jakieś odszkodowanie? Konsultant zaproponował tylko pakiet GB na komórkę, ale nie potrzebuję, bo zasięg mam taki, że żeby tu napisać muszę wystawiać rękę z telefonem do okna.
Monika
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Moon najlepiej jak złożysz reklamację, jak to zrobić? - tu wyjaśnienie Reklamacje | Orange Polska
PS.
Reklamację możesz złożyć od razu lub po wznowieniu usługi (wszystko masz wyjaśnione w linku).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria internetu
@Moon przysługuje pomniejszenie abonamentu w wysokości 1/30 razy abonament za dzień braku usługi. Najczęściej jest kombinowane, aby klientowi nie dać obniżki abonamentu, tylko pakiet GB.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria internetu
Jaki jest sposób, żeby to wyegzekwować? Powinnam zrobić to już teraz czy jak juz naprawią? Zazwyczaj przymykam oko na takie rzeczy, ale brak internetu jest bardzo wkurzajacy przez tak długi czas i coś mi się powinno za to należeć. Dodatkowo konsultant nie był najmilszy i zachowywał się jakby robił łaskę sprawdzając o co chodzi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Moon najlepiej jak złożysz reklamację, jak to zrobić? - tu wyjaśnienie Reklamacje | Orange Polska
PS.
Reklamację możesz złożyć od razu lub po wznowieniu usługi (wszystko masz wyjaśnione w linku).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria internetu
@Moon Zadzwoń drugi raz. Trafisz na innego konsultanta może będzie milszy i wyraźnie zaznacz że za ten czas przerwy w dostępnie do usługi chcesz bonifikatę w abonamencie. Później dopytaj czy policzą to z automatu czy ty musisz jeszcze coś pisać, wysyłać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria internetu
@MoonJeśli podali długi termin naprawy, to sprawa dotyczy awarii po stronie Operatora. Wszystkie zdarzenia (tym bardziej zgłoszone) są rejestrowane w systemie i automatycznie naliczana jest bonifikata za niedziałające (zaznaczam, że tylko całkowicie) usługi. Warto jednak na czacie (free) zadać ponownie pytanie, bo czasem i konsultant może się pomylić w ocenie sytuacji. Ponowne zgłoszenie, to pewność, że istnieje reklamacja, oraz potwierdzenie terminu naprawy. Napisz z ciekawości co to za usługa i jakie sa "objawy niedziałania" 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria internetu
Bonifikata ta 1/30 można uzyskać po zakończeniu uszkodzenia poprzez kontakt z BOK. Jeśli chodzi o coś więcej tylko reklamacyjnie.