Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Awaria internetu

ROZWIĄZANE

Poziom 8, Poszukiwacz
  • 2
  • 4
  • 0

Awaria internetu

Cześć, od 3 dni nie mam internetu. Na infolinii dowiedziałam, się że to awaria i naprawa będzie dopiero w czwartek, czyli półtora tygodnia bez internetu... Czy w takim przypadku należy mi się jakieś odszkodowanie? Konsultant zaproponował tylko pakiet GB na komórkę, ale nie potrzebuję, bo zasięg mam taki, że żeby tu napisać muszę wystawiać rękę z telefonem do okna.

Monika

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 36, Guru *
  • 3128
  • 7838
  • 131

Awaria internetu

@Moon  najlepiej jak złożysz reklamację, jak to zrobić? - tu wyjaśnienie Reklamacje | Orange Polska

PS.

Reklamację możesz złożyć od razu lub po wznowieniu usługi (wszystko masz wyjaśnione w linku).

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

6 ODPOW. 6

Poziom 37, Guru **
  • 11808
  • 22429
  • 423

Awaria internetu

@Moon przysługuje pomniejszenie abonamentu w wysokości 1/30 razy abonament za dzień braku usługi. Najczęściej jest kombinowane, aby klientowi nie dać obniżki abonamentu, tylko pakiet GB.


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 2
  • 4
  • 0

Awaria internetu

Jaki jest sposób, żeby to wyegzekwować? Powinnam zrobić to już teraz czy jak juz naprawią? Zazwyczaj przymykam oko na takie rzeczy, ale brak internetu jest bardzo wkurzajacy przez tak długi czas i coś mi się powinno za to należeć. Dodatkowo konsultant nie był najmilszy i zachowywał się jakby robił łaskę sprawdzając o co chodzi.


Poziom 36, Guru *
  • 3128
  • 7838
  • 131

Awaria internetu

@Moon  najlepiej jak złożysz reklamację, jak to zrobić? - tu wyjaśnienie Reklamacje | Orange Polska

PS.

Reklamację możesz złożyć od razu lub po wznowieniu usługi (wszystko masz wyjaśnione w linku).

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście


Poziom 22, Pasjonat
  • 1051
  • 1908
  • 12

Awaria internetu

@Moon Zadzwoń drugi raz. Trafisz na innego konsultanta może będzie milszy i wyraźnie zaznacz że za ten czas przerwy w dostępnie do usługi chcesz bonifikatę w abonamencie. Później dopytaj czy policzą to z automatu czy ty musisz jeszcze coś pisać, wysyłać.  


Poziom 36, Guru *
  • 5728
  • 13513
  • 224

Awaria internetu

@MoonJeśli podali długi termin naprawy, to sprawa dotyczy awarii po stronie Operatora. Wszystkie zdarzenia (tym bardziej zgłoszone) są rejestrowane w systemie i automatycznie naliczana jest bonifikata za niedziałające (zaznaczam, że tylko całkowicie) usługi. Warto jednak na czacie (free) zadać ponownie pytanie, bo czasem i konsultant może się pomylić w ocenie sytuacji. Ponowne zgłoszenie, to pewność, że istnieje reklamacja, oraz potwierdzenie terminu naprawy. Napisz z ciekawości co to za usługa i jakie sa "objawy niedziałania" 😉


Poziom 22, Pasjonat
  • 251
  • 977
  • 10

Awaria internetu

Bonifikata ta 1/30 można uzyskać po zakończeniu uszkodzenia poprzez kontakt z BOK. Jeśli chodzi o coś więcej tylko reklamacyjnie.