Awaria FunBox 10 - chwalę


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 8676
  • 35094
  • 293

Awaria FunBox 10 - chwalę

Rekomendacje są trochę na wyrost, a sprzęt ma bardzo przyzwoite zabezpieczenia przeciwprzepięciowe. Jak piorun walnie naprawdę blisko to i tak nie ma mocnych.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 15594
  • 64172
  • 825

Awaria FunBox 10 - chwalę

@j131  teraz możemy to śmiało powiedzieć o tych zabezpieczeniach😉


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 2157
  • 16474
  • 3

Awaria FunBox 10 - chwalę

@R753man , wiele rzeczy zmienia się na lepsze u operatora, chociaż trafiają się uwagi i niedopowodzenia. Wczoraj podpisałem umowę, a dzisiaj już mam dostarczony router. Jednak z wyładowaniami atmosferycznymi igranie może skończyć się na wypaleniu wszystkiego, począwszy od podłączonych sprzętów aż po zwykłe gniazdko, czy domofon. Może na czas wyjazdu warto wyłączyć i zaopatrzyć się w niedrogie foto pułapki na kartę microSD? Bardzo dobrej jakości zdjęcia wychodzą😊


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 12
  • 60
  • 0

Awaria FunBox 10 - chwalę

Pisząc o monitoringu miałem na myśli także czujniki alarmu, temperatury i automatykę ogrzewania.

Nie sądzę aby router był bardziej narażony na skutki wyładowań atmosferycznych niż np. lodówka. A lodówki nikt przecież na czas burzy nie wyłącza. Przynajmniej ja nie znam nikogo kto by wyłączał.

Jeżeli chodzi o szybkość realizacji umowy to u mnie też trwało to jeden dzień. To znaczy w czwartek zamówiłem usługę przez internet z zaznaczeniem, że na technika czekam w poniedziałek. A w piątek technik zadzwonił, że akurat jest w pobliżu i czy może przyjechać. Ale to był technik ze ŚI więc nie wiem czy pochwała należy się Orange.


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2842
  • 12101
  • 74

Awaria FunBox 10 - chwalę

Z  tą akcją "wyłącz router podczas burzy" chodzi o to, że marketingowo wygląda lepiej, że można zgonić na przyrodę awarie sprzętu. 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 428
  • 1541
  • 4

Awaria FunBox 10 - chwalę

Dokładnie, na stronie Orange jest to poddane, że najłatwiej wyłączyć urządzenie z zasilania, ale oczywiście niżej poddają jak bez wyłączenia można działać 

deest_0-1758734793922.png

😉


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 2157
  • 16474
  • 3

Awaria FunBox 10 - chwalę

@deest , tak potężny ładunek elektryczny nie zna pojęć zastosowanych w najlepszej wierze, że ochroni. Nie, nie ochroni, bo wybiera najłatwiejszą drogę do wyrządzenia szkody, nawet niezgodnie np. z zasadami działania odgromnika sieci trakcyjnej na kolei. Mnie minutka dzieliła od tragedii, bo zdążyłem zejść z dachu lokomotywy, po uprzednim wyłączeniu napięcia w odcinku sieci. Ładunek przebiegł od odgromnika przez odłączony odcinek sieci i tyczkę uszyniającą, nadpalając przykręcony do szyny uchwyt liny uszyniającej. A powinien "piorun" walnąć w odgromnik i do ziemi "dedykowaną" najkrótszą drogą. Zastanawia mnie więc masowość wymian routerów po burzy. Wymieniają w salonach bez pytania i kosztów? Jak to jest? Czy jest jakaś granica pomiędzy biznesem, a lekkodusznością?


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 8676
  • 35094
  • 293

Awaria FunBox 10 - chwalę

Wbrew pozorom to jest racjonalne i biznesowo się spina. Orange jest właścicielem tych urządzeń i za nie odpowiada. A one mu się odpłacają stosownie. Wszystko się ładnie zgadza. Koszta ponoszą klienci, są one wkalkulowane w ceny usług - przecież to nie jest instytucja charytatywna.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 2157
  • 16474
  • 3

Awaria FunBox 10 - chwalę

@j131 , za to my wszyscy jesteśmy po uszy uwikłani w charytatywną "samopomoc" 😊 Pewnie tak samo, jak oszczędni lokatorzy w blokach i jeden, któremu wiecznie ciepło, i w sezonie grzewczym wietrzy swoje mieszkanie😊