- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam...
Czy ktokolwiek ze szczęśliwych posiadaczy światłowodu ma obecnie awarie?
Pytam,bo zanin max zechce połączyć z konsultantem to niestety obwieszcza z góry awarię do jutra 16..
I teraz nie wiem czy to awaria lokalna i dostrzeżona poprzez mój nr.. czy też na większą skalę...
Irytujące natomiast jest to, że o awarii trzeba się dowiedzieć dzwoniąc.. Logiczniej byłoby najpierw informować abonenta zanim zacznie sprawdzać np instalacje etc a tak to wygląda jak szopka.. cyrk.. apka funboxa zleca denne restary, zaleca sprawdzenie instalacji... finalnie łączy z BOK i dopiero człowiek słyszy o jakiejś awarii...
Drugie pytanie..
Czy należy się w takim przypadku rekompensata? Wszakże nie działa totalnie nic.. tv z max pakietem, net i wifi. Nie mylić z 20gb 'internetu' na telefon...
Trzecie pytanie...
Czy mimo wszystko dobijać się do konsultanta i zgłaszać problem?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@sarzz i widzisz...inna rozmowa-moje kwadraty...zapytam o awarię w rejonie 🙂
P.S. Już wiem Legionowo, Chotomów i Jabłonna...mają problem-zgłoszone, trzeba czekać
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria światłowodu
@sarzz Awarie na FTTH są przeważnie o większym zakresie i jeśli nie umówiono wizyty, to znaczy, że problem jest monitorowany i istnieje w górę sieci. Rekompensata należy się po 3 dniach niedziałania usługi w wysokości 1/30 wartości abonamentu za każdy dzień usterki (jeśli niemożliwe było korzystanie z usługi)
Nie tyle zgłaszać, bo to zrobiłeś, ale żądać informacji o zakresie i przebiegu naprawy (o dotrzymaniu terminu)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria światłowodu
@sarzz Pomyśl chwilę. Awaria to nagłe zdarzenie na które nikt nie ma wpływu ani wiedzy kiedy nastąpi. Sam więc rozumiesz że trudno poinformować o czymś o czym się nie wie. Jeśli dostałeś zapowiedz na infolinii to właśnie po to żeby nie dzwonić do konsultantów. Po to są tego typu komunikaty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria światłowodu
Przyjacielu...
Zacznijmy od tego,że net w orange mam od samego początku.. Jak myślisz, ile 'awarii' przeżyłem? A ile np konserwacji instalacji zewnątrz..? Wystarczy, że nie ma problemu to i nie ma komu podjechać i ogarnąć własną robotę po zleceniu jak np instalacja w pionie z odkrytym okablowaniem wystającym na min 30cm.
Awarię są naturalnym zjawiskiem nie tylko w orange. Jeśli zatem system widzi i reaguje formułką to równie dobrze mógłby zareagować alertem sms czy powiadomieniem z apki o możliwych problemach. Potrafią przypomnieć o burzy to mogą i o trwającej awarii. Wiem, że dziś co drugi obywatel mądrzejszy ale są na świecie emeryci, którzy widząc komunikat w tv o loginie do wifi od razu łapią za słuchawkę i dzwonią do dziecka z prośbą o pomoc jak przy spowodowanym pożarze - delikatnie ujmując. I nie ze względu na irytację bądź złość a przeczucie, że coś się zmajstrowało i trzeba będzie zapłacić. Natomiast rozumiem,że to nie dysputa na ten dział.
Dziękuję @agat13
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria światłowodu
@sarzz podaj w przybliżeniu lokalizację, bo kraj duży. Może coś mam się uda wygrzebać
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@sarzz i widzisz...inna rozmowa-moje kwadraty...zapytam o awarię w rejonie 🙂
P.S. Już wiem Legionowo, Chotomów i Jabłonna...mają problem-zgłoszone, trzeba czekać
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria światłowodu
@sarzz jeśli tyle lat jesteś to doskonale wiesz że Orange ma taki a nie inny sposób informowania klientów o awariach masowych. W czym więc problem? Swoją drogą nie wiem czy obecnie jakiekolwiek inny operator przesyła sms do swoich klientów że ma gdzieś awarię.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria światłowodu
@marder jeśli tyle lat jestem świadomy podejścia to mam o tym nie wspominać?
Powiem Ci, że kiedyś chciałbym mieć takie info od abonentów... W idealnym świecie ktoś mógłby czerpać stąd pomysły na praktyczny tzw szeroko rozumiany rozwój.
Dodatkową motywacją niech będzie spokojny emeryt. Kiedyś pamiętam jak się stało w kolejce po neostrade.. Ileż wtedy było ekscesów z osobami w podeszłym wieku... Wtedy nie było mowy o tzw wykluczeniu cyfrowym i związanymi z tym skutkami. Dziś ty pytasz mnie po co o tym wspominam.. Ok.
Ps. To nie chodzi o mnie a o rodziców w podeszłym wieku, którzy dzięki mnie przesiedli się z siatkowej anteny z targu i wiszącego domowego na orange. Nie płacę 500zl żeby robić za maxa. Jak wysyłają im sms z poleceniem zapłaty za moją fakturę to mogą i o awarii. Jak przerasta to zarówno orange jak i Ciebie to chociaż sobie będę tutaj wylewał aż może czymś poskutkuje.
@agat13 dzięki jeszcze raz za konkretne info. Już wszystko działa 🙂
ps. Ledwie na Aluzyjnej, krok za Jablonną bez żadnych zgrzytów.
- « Poprzedni
- Następny »