- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dziś rano internet zaczął już normalnie działać, obyło się bez interwencji technicznej i opłaty 129zł, przyczyna usterki nieznana lecz na 99% po stronie Orange bo jak szedłem spać to było 4mbit, a jak wstałem rano było 930mbit.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria światłowodu
Do tej pory nie wierzyłem, jak mawiali, że sen jest dobry na wszystko...nawet na FTTH
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria światłowodu
@Czullo Następnym razem, od razu zacznij zbierać certyfikowane pomiary speedtestem, żebyś miał udokumentowane "stałe lub regularnie powtarzające się istotne rozbieżności". Wtedy będziesz miał z czym dochodzić rabatu itp.
Już chciałem dopisać, żeby w razie losowych zdarzeń o charakterze katastroficznym* zachować się po ludzku i nie przesadzać z roszczeniami, ale z drugiej strony - czy jeśli zwykłemu, szaremu abonentowi przydarzy się nieszczęście, to ktoś z korporacji potraktuje go po ludzku?
* pamięć jest ulotna: 29 czerwca wieczorem gwałtowna ulewa zalała pół Warszawy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria światłowodu
Założywszy, że niepoprawne działanie miało charakter ciągły przez określony w regulaminie czasokres trwania, a udokumentowane zostało zgodnie z procedurami UKE i znalazło odzwierciedlenie w systemach operatora pod hasłem "awaria masowa" 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria światłowodu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria światłowodu
...czyli nasz "masowo uszkodzony" postodawca się nie łapie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria światłowodu
@agat13, @Piotrekk85 Z ciekawości:
ile to jest "charakter ciągły przez określony w regulaminie czasokres trwania"?
gdzie jest wymóg "udokumentowania zgodnie z procedurami UKE"?
gdzie jest wymóg "odzwierciedlenia w systemach operatora pod hasłem "awaria masowa"? Co to znaczy "awaria masowa"? Nawet jeśli gdzieś jest taki wymóg, to jak to abonent może sprawdzić, że jego przypadek się "łapie"?
gdzie jest stwierdzone, że "by mieć raport z pomiarów certyfikowanych - muszą być 2 cykle dobowe"?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria światłowodu
Poniższe dotyczy klientów którzy przedłużyli lub podpisali umowę od 22.06.2020 lub później (dotychczasowi klienci mają inne zapisy).
https://orange.binaries.pl/bw//20155/0/10641/cd494de1-de1e-4cca-857a-43b3fc3c360e.pdf
______________
* Wpis poddany edycji — moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria światłowodu
Znowu Orange ma chyba jakąś awarie, wszędzie mega lagi...
opcja 1gbit:
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »