- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria światłowodu - czy występuje jakaś ogólnokrajowa?
@Pawel88 i tu właśnie widzę problem..
To sieć operatora, który świadczy na niej usługi dla Orange i tu, na punkcie styku dwóch operatorów zawsze jest ryzyko powstawania problemów.
Przekazywanie reklamacji i ich realizacja, gdzie dwie firmy odpowiadają za jedną reklamację, są trudne..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria światłowodu - czy występuje jakaś ogólnokrajowa?
@Pawel88 zgłaszaj awarię do jednych i drugich, ciśnij ich do bólu, nic innego raczej nie pomoże.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria światłowodu - czy występuje jakaś ogólnokrajowa?
Bywalcy tego forum - pamiętacie zapewne jak to w sierpniu ja bezskutecznie dochodziłem się o to by być podpiętym do świeżo rozwieszonego światłowodu fiberhost a nie do kilkuletniego protonetu .
A teraz z tego co pisze Paweł88 wynika , że z tym fiberhostem też są kłopoty . Paweł88 - jak dawno jest rozwieszony fiberhost w twojej okolicy i od jak dawna ty jesteś do niego podłączony ?🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria światłowodu - czy występuje jakaś ogólnokrajowa?
@abcdCiekawe czy już naprawione, bo info nie ma żadnego...a z tego co słyszałem FH się nie spieszy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria światłowodu - czy występuje jakaś ogólnokrajowa?
Cześć @Pawel88
U mnie światłowód działa 🙂 Zgłaszaj ten problem na infolinii Orange *100 lub 510 100 100 lub na Orange czacie 🙂
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria światłowodu - czy występuje jakaś ogólnokrajowa?
Jak ja miałem problemy z łączem Orange BSA na światłowodzie (zerwane przyłącze) to na naprawę czekałem 7 dni. I kilkukrotnie monitowałem u swojego operatora. Sam technik przyznał że nie widział wcześniej zgłoszenia i być może coś źle wpadło u nich w systemie. Być może tu jest podobna sytuacja. Mają jakieś problemy z obsługą zgłoszeń na sieciach BSA. Nie tłumaczy to jednak faktu że po pierwszym telefonie powinna być reakcja i chęć rozwiązania problemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria światłowodu - czy występuje jakaś ogólnokrajowa?
@Pawel88 info oznaczone jako rozwiązanie nie jest rozwiązaniem problemu awarii łącza.
Warto zaznaczać coś, co pomoże innym użytkownikom ogarnąć podobne problemy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria światłowodu - czy występuje jakaś ogólnokrajowa?
@Pawel88 I jak uszkodzenie już Ci usunęli? To powinno trwać maks 48 godzin chyba że jest awaria masowa. Konsultant powinien Cię poinformować co się dzieje i dlaczego to tak długo trwa. Poziom obsługi klientów niestety wciąż jest na niskim poziomie pomimo wdrożenia setek systemów które z założenia miały usprawniać cały proces.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria światłowodu - czy występuje jakaś ogólnokrajowa?
Oj procesy obsługi zgłoszeń uszkodzeń nadal kuleją w Orange. Często trzeba dzwonić i poganiać. Szczególnie te z kategorii usterek poważnych (uszkodzenie przyłącza).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria światłowodu - czy występuje jakaś ogólnokrajowa?
@marder zawsze to jest przewidywany czas usunięcia awarii. Zawsze może się wydłużyć