Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Światłowód


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 3
  • 5
  • 0

Światłowód

W dniu 11.09 podjęta była próba instalacji światłowodu w moim mieszkaniu która zakończyła się niepowodzeniem. Otrzymałem smsem informacje że technik zjawi się za dwa tygodnie. Czyli na początku współpracy z Orange już na dwa tygodnie zostaję bez dostępu do sieci. Czy jest możliwość przyspieszenia instalacji światłowodu? 

11 ODPOW. 11

Poziom 37, Guru **
  • 11043
  • 19776
  • 398

Światłowód

@Pawel000 próbuj zgłosić na infolinii lub na czacie, bo te daw tygodnie pewnie jeszcze się przeciągnie. Dobrze, jak być miał kontakt do technika, to możne coś się uda przyspieszyć.


Poziom 36, Guru *
  • 5018
  • 11021
  • 190

Światłowód

@Pawel000 Zapewne jest, ale nie na forum. Trzeba ustalić dlaczego instalacja nie doszła do skutku. Zapewne sprzedaż od Orange za szybko zadziałała, bo jakiś element sieci nie został przyjęty/uruchomiony.

Historia zna takie przypadki (wątek z Piaseczna). Uzyskać konkretną odpowiedź będzie niezmiernie ciężko, a i tak musisz czekać do zamknięcia spraw inwestycyjnych u operatora. Warto obserwować urządzenia na słupach czy samochody z oznaczeniami partnera technicznego i zapytać u źródła


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 3
  • 5
  • 0

Światłowód

Bardzo dziękuję za odpowiedzi. Blok w którym mieszkam ma już jakiś czas temu doprowadzony światłowód. Panowie technicy trzy dni temu wykonali i zakończyli instalacje w moim mieszkaniu, ale nie została ona zakończona w tych dalszych etapach - podpięcie pod główną linie, więc nie wiem dlaczego czas oczekiwania to dwa tygodnie


Poziom 36, Guru *
  • 5018
  • 11021
  • 190

Światłowód

@Pawel000 Ostatni dość często spotykam się z "poślizgiem" odbiorów sieci. Z dołączaniem fizycznym i do bazy danych inwestycji, które już powinny być zamknięte. Cierpliwości. Skontaktują się na 100%

Informuj jakby co...


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 3
  • 5
  • 0

Światłowód

Witajcie, kontaktowałem się z obsługą klienta i otrzymałem informację że nie ma możliwości przyspieszenia instalacji.... Myślę że komentarz jest zbędny. Teraz nieco inne pytanie. Czy jeżeli umowa została podpisana 02.09 zerwanie jej teraz będzie kłopotliwe? Zakładam że brak świadczenia usług zawartych w umowie z operatorem to wystarczające wytłumaczenie. 


Poziom 40, Guru *****
  • 30800
  • 25321
  • 1313

Światłowód

Jeśli nie doszło do instalacji i umowa była bez urządzeń na raty, to i tak nie jest ważna. A to był sam internet solo?

Poziom 36, Guru *
  • 5018
  • 11021
  • 190

Światłowód

Nic nie musisz zrywać. Na instalację powtórną Technik powinien przynieść druga umowę i zaznacz to podczas umawiania tej drugiej wizyty. Wymagaj, bo trudno jest respektować umowę na cos niedostarczonego z powodu dostawcy


Poziom 40, Guru *****
  • 30800
  • 25321
  • 1313

Światłowód

Jeśli to był pakiet Love i komórka aktywna, to drugiej umowy niekiedy nie ma.

Poziom 21, Pasjonat
  • 943
  • 1575
  • 9

Światłowód


@Pawel000napisał(-a)

Witajcie, kontaktowałem się z obsługą klienta i otrzymałem informację że nie ma możliwości przyspieszenia instalacji.... Myślę że komentarz jest zbędny. Teraz nieco inne pytanie. Czy jeżeli umowa została podpisana 02.09 zerwanie jej teraz będzie kłopotliwe? Zakładam że brak świadczenia usług zawartych w umowie z operatorem to wystarczające wytłumaczenie. 


Niepotrzebnie już podpisałeś w ciemno. Trzeba było powiedzieć że umowę podpiszesz jak na Twoim kompie zawita net i to jeszcze po sprawdzeniu jaką prędkość wyciąga w obecności montera.