- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód
W dniu 11.09 podjęta była próba instalacji światłowodu w moim mieszkaniu która zakończyła się niepowodzeniem. Otrzymałem smsem informacje że technik zjawi się za dwa tygodnie. Czyli na początku współpracy z Orange już na dwa tygodnie zostaję bez dostępu do sieci. Czy jest możliwość przyspieszenia instalacji światłowodu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód
@Pawel000 próbuj zgłosić na infolinii lub na czacie, bo te daw tygodnie pewnie jeszcze się przeciągnie. Dobrze, jak być miał kontakt do technika, to możne coś się uda przyspieszyć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód
@Pawel000 Zapewne jest, ale nie na forum. Trzeba ustalić dlaczego instalacja nie doszła do skutku. Zapewne sprzedaż od Orange za szybko zadziałała, bo jakiś element sieci nie został przyjęty/uruchomiony.
Historia zna takie przypadki (wątek z Piaseczna). Uzyskać konkretną odpowiedź będzie niezmiernie ciężko, a i tak musisz czekać do zamknięcia spraw inwestycyjnych u operatora. Warto obserwować urządzenia na słupach czy samochody z oznaczeniami partnera technicznego i zapytać u źródła
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód
Bardzo dziękuję za odpowiedzi. Blok w którym mieszkam ma już jakiś czas temu doprowadzony światłowód. Panowie technicy trzy dni temu wykonali i zakończyli instalacje w moim mieszkaniu, ale nie została ona zakończona w tych dalszych etapach - podpięcie pod główną linie, więc nie wiem dlaczego czas oczekiwania to dwa tygodnie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód
@Pawel000 Ostatni dość często spotykam się z "poślizgiem" odbiorów sieci. Z dołączaniem fizycznym i do bazy danych inwestycji, które już powinny być zamknięte. Cierpliwości. Skontaktują się na 100%
Informuj jakby co...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód
Witajcie, kontaktowałem się z obsługą klienta i otrzymałem informację że nie ma możliwości przyspieszenia instalacji.... Myślę że komentarz jest zbędny. Teraz nieco inne pytanie. Czy jeżeli umowa została podpisana 02.09 zerwanie jej teraz będzie kłopotliwe? Zakładam że brak świadczenia usług zawartych w umowie z operatorem to wystarczające wytłumaczenie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód
Nic nie musisz zrywać. Na instalację powtórną Technik powinien przynieść druga umowę i zaznacz to podczas umawiania tej drugiej wizyty. Wymagaj, bo trudno jest respektować umowę na cos niedostarczonego z powodu dostawcy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód
@Pawel000napisał(-a)Witajcie, kontaktowałem się z obsługą klienta i otrzymałem informację że nie ma możliwości przyspieszenia instalacji.... Myślę że komentarz jest zbędny. Teraz nieco inne pytanie. Czy jeżeli umowa została podpisana 02.09 zerwanie jej teraz będzie kłopotliwe? Zakładam że brak świadczenia usług zawartych w umowie z operatorem to wystarczające wytłumaczenie.
Niepotrzebnie już podpisałeś w ciemno. Trzeba było powiedzieć że umowę podpiszesz jak na Twoim kompie zawita net i to jeszcze po sprawdzeniu jaką prędkość wyciąga w obecności montera.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »