Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Światłowód


Poziom 34, Ekspert
  • 2891
  • 7206
  • 115

Światłowód

@Kubix122  podłączę się pod to co mówi kolega @agat13  (nie ma sensu powtarzać wszystkiego), nie spojrzałem wcześniej na screen który wstawiłeś, przecież z niego wynika że wszystko działa ok, więc nie ma podstaw do reklamacji.


Poziom 36, Guru *
  • 6539
  • 12253
  • 203

Światłowód


@Kubix122napisał(-a)

@agat13 
Kubix122_0-1623499858788.png

Zwykle dostępny download z umowy wpisałem mniej więcej ale tutaj prędkości prezentują się dobrze. Na każdym speedteście pokazuje po max 200-300 ale realny download przy pobieraniu czegoś też spadł. Aktualnie na speedtestach w internecie pokazuje mi normalne 450 czyli jak zawsze było. Ale czasami skacze i spada po chwili


Certyfikowany test szybkości jest poprawny, problemu szukać trzeba w komputerze, jeśli na codzień masz skoki prędkości pobierania czy wysyłania, co do wi-fi, to kiepski nośnik, max prędkość tylko przy połączeniu kablem łan. 


Poziom 12, Recenzent
  • 10
  • 13
  • 0

Światłowód

@irek6311 Mam na kabel, nie korzystam z wifi


Poziom 36, Guru *
  • 6539
  • 12253
  • 203

Światłowód

@Kubix122  jak pisałem test wyszedł ok, na spadki prędkości pobierania i wysyłania, ma wpływ wydajność komputera i jego konfiguracja. Zdalnie nie doradzę bardziej, tym bardziej że skąpisz informacjami z komputera, konkretna pomoc w takim wypadku, to w domu musiał by ci to ktoś obeznany zobaczyć.


Poziom 22, Pasjonat
  • 990
  • 1711
  • 11

Światłowód

@Kubix122  Może jakiś wirus w systemie się pojawił, albo coś Ci pobiera dane w tle (aktualizacja Windows, Steam itd). 


Poziom 12, Recenzent
  • 10
  • 13
  • 0

Światłowód

@marder nic się nie pobiera, miałbym to w menedżerze zadań, wirus? wątpię ale to sprawdzę 😉


Poziom 22, Pasjonat
  • 990
  • 1711
  • 11

Światłowód

@Kubix122 A może ktoś się podpiął do Twojej sieci? Zmień hasło do WiFi tak profilaktycznie.


Poziom 12, Recenzent
  • 10
  • 13
  • 0

Światłowód

@marder formatowałem przedwczoraj router i dałem inne hasło, więc to też raczej odpada


Poziom 36, Guru *
  • 5528
  • 12761
  • 213

Światłowód

@Kubix122Lub wyłącz na testy wifi i wszystkie inne kable eth...


Poziom 12, Recenzent
  • 10
  • 13
  • 0

Światłowód

@agat13 niestety wciąż to samo