- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry, na początku po instalacji światłowodu przez pierwszy rok placenia abonamentu ping w speedtestach do serwerów Orange wynosił 2-3ms, od początku lutego ten ping się zwiększył o 100% i wynosi teraz 4-5ms, niezależnie od pory dnia czy dnia tygodnia. Domyślam się, że nie ma sensu nawet tego zgłaszać, bo stwierdzą ze wszystko działa, ale może ktoś wie jakie mogą być tego przyczyny?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W dniu dzisiejszym wymieniłem funboxa 3.0 na nowego, parametry linii uległy poprawie i pingi wróciły do wcześniejszych(mniejszych) wartości. Dodatkowo wczorajsze problemy z niskimi transferami i bardzo wysokimi pingami również zniknęły.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód pogorszenie się pingów o 100%
Przecież te różnice są w ogole nie odczuwalne, różnicas 2 ms to jest nic. Do tego patrzysz na ping do serwea orange nie wiem po co. Sprawdź pingi do pozostałych serwerów, z których rzeczywiście korzystasz...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód pogorszenie się pingów o 100%
Czy do np. wp.pl albo za granicę ping też wzrósł? Do speedtestu mogą mieć ustawione inne priorytety niż czasy opóźnień.
W niektórych sieciach, jak np. Magentowi, masz ping do 2 hopa 9-10ms, a do docelowego serwera potrafi być 3-4ms.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód pogorszenie się pingów o 100%
No teraz zapuściłem ping do wp i onetu to się wystraszyłem:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód pogorszenie się pingów o 100%
O kurde, rzeczywiście tragedia. Mam nadzieje, że test robiony po kablu 😄 ?
Poślij te wyniki do orange / zadzwoń do bok
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód pogorszenie się pingów o 100%
Właśnie zadzwoniłem na BOK to mi powiedzieli że u nich jest wszystko OK i usługa działa prawidłowo, nie ma żadnych awarii, ani problemów w moim obszarze. Zapytałem czy według nich ping 300ms do onet.pl jest prawidłowy, to wtedy Pani jednak przyjęła zgłoszenie i ktoś się miał ze mną kontaktować. Jeszcze na szybko speedtest, mam opcję 1gbit, speedtest do serwera Orange:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód pogorszenie się pingów o 100%
Rzeczywiście coś jest nie tak, zobaczymy jak się sytuacja rozwinie i czy w ogóle ktoś z działu technicznego się odezwie 😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód pogorszenie się pingów o 100%
Zobacz w menadżerze zadań czy coś Ci nie obciążą łącza. I tak w ogóle, używasz /ipv6 na końcu loginu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód pogorszenie się pingów o 100%
Nie jestem komputerowym laikiem 🙂 Obciążenie sieci Ethernet na 0% przed wykonaniem testu ping/speedtest. Test wykonany po kablu. Funbox restartowany chyba ze 4 razy, bez efektu. Co ciekawe parametr Poziom sygnału optycznego nadawania spadł do (dBm) = 0.5 czyli wartość graniczna. ipv4/6 taki sam rezultat
Taki oto trace route do onetu mam:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód pogorszenie się pingów o 100%
Kolego, musisz się po prostu zacząć przyzwyczajać albo reklamować. To są standardowe problemy po stronie operatora. Sam mam światłowód i obecnie speedtest orange wywala mi takie osiągi:
Fajnie to wygląda na światłowodzie w opcji 300? Byli u mnie wszelkiego rodzaju szpece tylko zawsze kończy się to tak samo.. Problem wraca. Infolinia nauczona kierować zgłoszenie. Odzywają się technicy, przyjeżdżają i widzą,że no faktycznie coś nie halo. Gdzieś dzwonią, restartują, coś tam malują i obwieszczają - przekażemy sprawę dalej. No i za jakieś 2 tyg dzwoni sympatyczny pan z pytaniem jak stoję z problemem. Potem człowiek sięga po PRO speed test - polecany przez uwielbiane przez orange UKE i zawsze wniosek ten sam - internet kuleje. Nie wiem czy to kwestia przepustowości czy cokolwiek innego ale problemy zawsze były i będą.
- « Poprzedni
- Następny »