- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu
Cała historia zaczęła się dwa miesiące temu, kiedy skontaktowałam się z infolinią, aby przenieść usługę internetu z nowego na stare miejsce świadczenia usługi. Pani na infolinii poinformowała mnie, że nie ma problemu i umówiła technika / montera. Ponieważ dostępne są tylko cztero-godzinne przedziały wizyt musiałam zwolnić się z pracy, aby czekać na technika / montera te 4h. Pan oczywiście się nie pojawił, na infolinii przyczyna nieznana, skontaktować się z technikiem / monterem nie mogą bo to firma zewnętrzna i wszystko jest załatwiane w systemie, wiec Pani umówiła mnie ponownie, a Pan ponownie się nie pojawił i tak 4 razy… Mam za sobą około 15 telefonów na infolinię (za które ponosze koszty), mijają 2 tygodnie, płace za internet, a internetu nie mam… Nie mogę świadczyć usług IT więc jeżdżę do wynajmowanego biura i tam płace za to co powinnam mieć w domu – internet! Paranoją jest to, że każdy wykonany na infolinię telefon kończy się tym, że konsultant/ka zapewnia mnie, że tym razem sprawa została załatwiona, technik / monter nie przychodzi! Nie rozumiem jaki jest problem, mam przyłącze światłowodu i modem, dlaczego nie da się tego uruchomić zdalnie przez infolinię ?!?! Czemu musi być wzywany technik/monter, który się nie pojawia i z którym nie można się w żaden sposób skontaktować!!!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu
@Kleo9 Witam jeśli jest taki problem proponuje napisać reklamacje wyjaśnić tam wszytko i poprosić o zwrot kosztów
za brak usługi aktywnej reklamacje można w pdf przesłać na czacie na Bok Orange lub pod nr 510100100 lub w najbliższym salonie Orange .Pamiętaj by żądać nr reklamacji .Ta reklamacja będzie rozpatrywana do 30 dni .
https://www.orange.pl/view/kontakt?footerlink=true
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu
@Kleo9 pozostaje Ci chyba tylko zglosic reklamacje. Zgłoszenie możesz zarejestrować w dowolny sposób podany na stronie http://orange.pl/kontakt
Przy zgloszeniu upomnij sie o numer reklamacji, ktorym bedziesz sie pozniej mogla poslugiwac przy ewentualnym kontakcie. Orange ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji.
Nalezaloby soe tez zastanowic jak to mozliwe ze tyle razy technik nie przyjechal. Moze jakic problem z adresem? Bardzo dziwna sprawa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś