- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód - infrastruktura już jest a usługi brak
W drugiej połowie kwietnia 2018r. na ulicy, przy której mieszkam położono światłowód. Plan modernizacji przłyłącza został przedstawiony, roboty zostały zakończone na początku maja. Zaraz po zakończeniu robót otrzymałem telefon z Orange czy mogą wysyłać techników do podłączenia usługi w lokalu. Rozmowę przełożyłem na przyszły tydzień z uwagi na brak czasu i fakt, że nie miał kto wpuścić ekipy do mieszkania. Od tamtego czasu, a był to początek maja brak kontaktu ze strony Orange. Okazuje się, że usługa w mojej lokalizacji jest niedostępna. Budynek wcześniej na mojej ulicy ma możliwość podłączenia usługi, a u mnie jest jakiś problem. Z moich informacji wynika, że ekipa która wykonywała prace (na zlecenie Orange) była mało rzetelna i musiała dokonać poprawek. Głównie estetyka np. stare i brudne maskownice itp. Gdzie można uzyskać aktualne informacje o dacie podłączenia usługi? Może jakiś adres mailowy? Na infolinii nic nie wiedzą, albo otrzymuję informację w stylu, "może za 3 miesiące".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś