Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Światłowód czas oczekiwania

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 15, Komentator
  • 17
  • 40
  • 0

Światłowód czas oczekiwania

Jest  zamontowali  i działa 970/287 ping 2 więc wreszcie normalny internet 😄

Highlighted

Poziom 35, Ekspert
  • 1902
  • 4283
  • 127

Światłowód czas oczekiwania

@zomiek super. Demon predkosci👍

Highlighted

Poziom 26, Specjalista
  • 1489
  • 2377
  • 36

Światłowód czas oczekiwania

@zomiek Gratuluje i zazdroszczę. Życz mi tego samego 👍

Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 8566
  • 13508
  • 252

Światłowód czas oczekiwania

@zomiek fajnie, że podłączone już światełko. Wyjaśnij jeszcze sprawę z umowami?

Zakładam, że dopiero po uruchomieniu usługi umowa została podpisana oraz masz kopię podpisanej umowy.

 

edit:

@agat13 trzymam kciuki, za Twoje światełko i mam nadzieję, że niedługo się doczekasz szybszego neta 😊

Highlighted

Poziom 15, Komentator
  • 17
  • 40
  • 0

Światłowód czas oczekiwania

Tak tamta to bylo deklaracja

Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 8566
  • 13508
  • 252

Światłowód czas oczekiwania

Dzięki, mam teraz pewność, że dobrze podpowiadałem. Tak wiec bezawaryjnego i owocnego korzystania z internetu @zomiek 👍

Highlighted

Poziom 15, Komentator
  • 17
  • 40
  • 0

Światłowód czas oczekiwania

No i juz nie działa 😞 swieci sie na czerwono i pisze ze 

 

 

Trwa zestawianie sesji PPP, proszę czekać

od 30min

Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 8566
  • 13508
  • 252

Światłowód czas oczekiwania

@zomiek może to chwilowa usterka. Jeżeli są realizowane jeszcze inne podłączenia, to może na ten czas jet chwilowa przerwa. Tu trzeba by się podpytać na infolinii, czy nie ma jakiejś usterki, ewentualnie zrobić zgłoszenie.

Highlighted

Poziom 26, Specjalista
  • 1489
  • 2377
  • 36

Światłowód czas oczekiwania

@zomiekCzy możesz się zalogować na modem?Zerknij na menu i ewentualnie przywróć ustawienia fabryczne (zerknij jaki jest login do usługi). Czy jest taki jak na umowie? Po resecie sprawdź czy jest taki sam? Jeśli jest problem z logowaniem nie powinieneś dostać nic. Znaczy awaria. Nie łam się, bo po jej usunięciu login i hasło zostaną zassana automatycznie przez modem

 

Highlighted

Poziom 15, Komentator
  • 17
  • 40
  • 0

Światłowód czas oczekiwania

moge sie zalogowac , resetowalem do fabrycznych i nic na infolini mowią że to z mojej winy choć w domu mnie nie bylo od 8