Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Światłowód czas oczekiwania

ROZWIĄZANE

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14228
  • 58489
  • 709

Światłowód czas oczekiwania

@zomiek @Jaki masz modem? Z ONT zewnętrznym? . Czy na modemie jest synchro a nie ma sesji ( @ czerwona). ?

Zrób foto i pokaż


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 17
  • 41
  • 0

Światłowód czas oczekiwania

jest to fun box 3 poprostu miga tylko internet reszta git nawet swiatlowod jest na zielono, neta nadal nie ma pomimo 2 h na infolini


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14228
  • 58489
  • 709

Światłowód czas oczekiwania

@zomiek A jaki masz login w menu modemu?


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 17
  • 41
  • 0

Światłowód czas oczekiwania

Pisze że mam na jakas Neostrada siie zalogować ale nie znam hasla


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 17
  • 41
  • 0

Światłowód czas oczekiwania

Technicy  mieli niby je zapisać na umowie ale jest tam pusta rubryka tylko email


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19629
  • 56848
  • 774

Światłowód czas oczekiwania

@zomiek teraz hasła nie potrzeba, aby zalogować się do internetu. Router takie ustawienia wykonuje z automatu po resecie do fabryki. Próbowałeś resetować do ustawień fabrycznych?


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 17
  • 41
  • 0

Światłowód czas oczekiwania

Probowalem ale nadal pisze ze musze  sie zalogować do neostrady


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 17
  • 41
  • 0

Światłowód czas oczekiwania

Problem naprawiłem sam, okazało się,że mój światłowod został najprawdopodobniej odjerestrowany i musiałem go sam zarejestrować, infolinia nie wiedziała ze tak się da a tu link jak ktoś ma ten sam problem https://www.orange.pl/slr/pl/rejestracja  , monterzy coś zwalili najprawdopodobniej 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14228
  • 58489
  • 709

Światłowód czas oczekiwania

@zomiek Kiedyś samemu się rejestrowało i wpisywało ręcznie login i hasło, ale żeby teraz? Musiała wypaść usługa i modem nie zassał sam tego i konieczna była interwencja i manualne wpisanie. Teraz wiem, ze strona rejestracyjną działa jeszcze. Dlatego pytałem o login w modemie, bo jeśli synchro jest, to i modem sam się powinien zaktualizować i pobrać ustawienia. Brak sesji mógł wynikać z ustawień centrali, gdyby wypadły, ale skoro infolinia tego nie widziała... Dobrze, że się udało