Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z przeniesieniem numeru z Virgin Mobile do Orange

ROZWIĄZANE

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 5370
  • 21518
  • 173

Problem z przeniesieniem numeru z Virgin Mobile do Orange


@spironapisał(-a)

...bo nie każdy klient ma świadomość że biegun został przejęty przez Playa.


Raczej powinien mieć, chyba że nie potrafi czytać ze zrozumieniem. Przecież były dość jednoznaczne informacje czy to na fakturach czy przy doładowaniach.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 1576
  • 5377
  • 56

Problem z przeniesieniem numeru z Virgin Mobile do Orange

Postanowiłem dla zabawy i sprawdzenia przenieś online stary nr z Virgin 0 zł  ważny do 22.09.2022 do  do Orange.

Nr jeszcze wcześniej (był Pay). Wykorzystanie prawie do maksa 5zł  z ODNOWY  i przeniesienie do Virgin ponad 350GB. Nigdy nie doładowywany.

Po włożeniu karty do starego telefonu obsługującego co najwyżej 2G  zalogował się do Sieci PLAY.

Bez problemu po wpisaniu nr na stronie przeniesienia mogłem wpisać otrzymany SMS-em kod.

Z listy wyboru wybrałem dotychczasowego operatora PLAY.

Zaznaczyłem najszybszą możliwą datę do przeniesienia - czwartek (w piątek powinien działać stary numer w Orange).

Ładny dostałem nr tymczasowy 500 444 0...

Zamówienie kazałem wysłać na e-maila, również zapisałem.

 

PS.

Jest jakiś sposób na zatrzymanie tymczasowego numeru na dłużej?


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18338
  • 52434
  • 702

Problem z przeniesieniem numeru z Virgin Mobile do Orange

@andrzej1441 jest możliwość zatrzymania numeru tymczasowego. Jak odpowiada Tobie numer tymczasowy i chcesz go zatrzymać, przenieś numer tymczasowy do konkurencji. Numer który będzie miał być przeniesiony z Virgin nie zostanie, bo brak będzie tymczasowego numeru. Po dacie przeniesienia, która nie dojdzie do skutku, ponosisz wniosek.

Działa, bo sam tak zrobiłem i zachowałem sobie numer tymczasowy na dłużej.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 1576
  • 5377
  • 56

Problem z przeniesieniem numeru z Virgin Mobile do Orange

@ketrasaArturteraz to chyba musztarda po obiedzie. Za szybką datę przeniesienia zaznaczyłem.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18338
  • 52434
  • 702

Problem z przeniesieniem numeru z Virgin Mobile do Orange

@andrzej1441 możesz jeszcze anulować przeniesienie, więc numer tymczasowy powinien zostać dalej aktywny w Orange. Najlepiej anulować przeniesienie w Play. Nie będzie uwolniony numer przenoszony, to tymczasowy zostanie. Tylko tej opcji nie testowałem. 


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 1576
  • 5377
  • 56

Problem z przeniesieniem numeru z Virgin Mobile do Orange

@ketrasaArturZ tego co pamiętam to dotychczasowy operator wysyła SMS informujący o zmianie operatora z informacją o możliwości anulowania przeniesienia. Nie będę kombinował. Tylko tak sobie wspomniałem, że można ładne prawie złote numery otrzymać zupełnie przypadkiem.

 

PS. Ładny nr ale może być feralny. Trzeba mieć także czas na sprawdzenie czy nie bedzie za często wykorzystywany przez inne firmy od reklam, windykacji itd.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 1576
  • 5377
  • 56

Problem z przeniesieniem numeru z Virgin Mobile do Orange

Właśnie dostałem SMS z nr przesyłki.

W zasadzie największą winą za podanie niewłaściwego dotychczasowego operatora ponosi Orange.

W menu rozwijanym nie powinno już być możliwości wyboru operatora , którego przejął drugi. Oczywiście tylko wtedy, gdy to było powodem odrzucenia przeniesienia.

Już mam pomysł jak wykorzystać otrzymaną kartę.

Sprawdzę promocję 300GB a dokładnie pkt:

W ramach Promocji nowy Abonent, który w okresie trwania Promocji aktywuje starter w sieci Orange, przeniesie numer z innej sieci lub przejdzie z innej oferty Orange lub nju do oferty Orange na kartę, doładuje się za min. 5 zł dowolnym sposobem doładowania oraz wyśle SMS o treści 300GB na 811 (koszt 0zł) otrzyma za darmo Bonus w postaci 300 GB, czyli maksymalnie 12 paczek po 25 GB każda, przyznawanych co 31 dni. Pierwsza paczka 25 GB zostanie przyznana od razu, a kolejne co 31 dni pod warunkiem posiadania ważnego konta na połączenia wychodzące oraz doładowania się za min. 5 zł dowolnym sposobem doładowania w okresie max. 30 dni przed przyznaniem kolejnej paczki GB.

Czy system nie wydajać i nie przelewając nawet 1 gr przyzna drugą paczkę?

 

PS. Pierwszy raz zauważyłem, że ładnie działa zapamiętanie tego co się pisze.

Jak np. niechcący ucieknie się ze strony edycji postu, to można przywrócić bezproblemowo pisany wcześniej tekst.