Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Telefonia VoIP - zmiana hasła


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6107
  • 109

Telefonia VoIP - zmiana hasła

@Misiek62, zespół Mój Orange mówi, że nigdy możliwości zmiany tego hasła na stronie nie było i teraz też można tylko przez infolinię.

Niemniej dziękujemy za sugestię, została dodana do listy rozważanych opcji, choć ze względu na niewielką liczbę osób, które potrzebują tej funkcji - nie możemy jeszcze obiecać, że będzie wdrożona i kiedy.

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5440
  • 17956
  • 186

Telefonia VoIP - zmiana hasła

Dzięki za info @Artur.

 

Przy okazji, przeglądając temat, mam przypuszczenie, że zginął co najmniej jeden post - bo to zdaje się Piotrek... pisał, że chyba kiedyś było tam gdzie zmiana hasła do Neo...

 

Natomiast co do liczby zainteresowanych... wiesz, może ludzie godzą się na to co jest... ale ja uważam, że użytkownicy tej usługi powinni mieć prawo samodzielnej zmiany hasła, jeśli nie ustanawiania początkowego. Przy ustalaniu pierwszego przez służby Orange powinien być mechanizm że jest ono tymczasowym, z obowiązkiem ustanowienia nowego przez użytkownika.

To jest według mnie kwestia bezpieczeństwa użytkownika.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32520
  • 37127
  • 1374

Telefonia VoIP - zmiana hasła

Misiek62: zresetowania hasła na inną trudną do zapamiętania kombinację była na poziomie portalu tp.pl (mega stare dzieje i początki VOIPa, to się skończyło jakieś półtora roku temu przy dużej przebudowanie ówczesnego Orange Online na Mój Orange).

To co proponujesz czyli ustawienie własnej kombinacji (np. qwerty) nigdy nie było. I tu podejrzewam, że mogą być problemy.

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5440
  • 17956
  • 186

Telefonia VoIP - zmiana hasła

@Artur, rozumiem, że sugestia nadal ma bardzo niski priorytet 🙂 ??