- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam mam taką zagwózdkę, kiedyś razem z jedną osobą z mojej rodziny założyliśmy dwie karty Payback podczas zakupów w hipermarkecie REAL na jedną osobę. Jak wszystkim wiadomo, sklep ten zwinął żagle. Obecnie od czasu do czasu jedynie tankując paliwo na stacjach BP wpadają tam jakieś ''śmieszne'' sumy punktów -no, ale przyznaję się bez bicia ,bo czasem się to przydaję. Choćby dla takich celów ,że mogę doładować telefon na kartę kwotami rzędu 5 i 10 złotych. (jak wiadomo darowanemu koniowi...) Ostatnio często łapę się na tym żeby sprawdzać regularnie na stronie Payback wszelkie promocje i kupony-wcześniej miałem to fizycznie w skrzynce na listy. Ale postaram się streszczać , podczas logowania na tejże stronie irytuje mnie trochę fakt ,że muszę podawać ''niejako'' nie swoje dane. Osoba do której należą obie karty o tym wie -więc proszę nie snuć ,żadnych wniosków ,że robię fraudy ,czy też oszukuję- miała ''frajdę'' zbierania punktów podczas dużych zakupów w wyżej wymienionym markecie. Obecnie karty leża i się kurzą w szufladzie, i chciałbym się dowiedzieć czy orientujecie się może ,czy mógłbym jedną z tych kart przypisać na siebie?
Oczywiście nie ma problemu z tym jeśli trzeba by okazać dowód osobisty, paszport czy prawo jazdy. Tak samo jest z dwiema fakturami na usługi komórkowe, które płacę i ciągle biję się w pierś ,że zapominam o tym ,że mógłbym je przecież zdaje się podpiąć pod kartę payback.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie danych karty Payback
Hmm...no niby jest po zalogowaniu opcja edycji danych kontaktowych ,tylko boję się czy z tego powodu nie będzie jakichś jaj w postaci bana? A co do łączenia kart to są obie już podłączone na tą osobę z rodziny.
Dobra mały edit: Zapisałem swoje dane po konsultacjach (zamiast tamtej osoby)
Zobaczymy za kilka dni jak ''ich'' system to przetrawi i czy nie będzie zgrzytów.
A w razie ''W'' będę dzwonić na ich infolinię i odkręcać całą sytuację- odpukać ,oby nie.