- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, otóż nie wiedziałem do którego działu dodać ten temat, więc wybrałem ten. Dnia 18 października złożyłem zamówienie na urządzenie bez abonamentu w systemie ratalnym. 22 października dotarło do mojego oddziału DPD, od tamtego momentu nie otrzymałem przesyłki. Dziś zadzwoniłem na infolinię dpd i dostałem informacje iż status mojej przesyłki ma status zaginionej. Co w takim przypadku mam zrobić? Osobiście reklamować czy kontaktować się z Orange, gdyż tak naprawdę umowy jeszcze nie podpisałem? Na infolinii automatyczny głos Max nie bardzo wszystko rozumie. Dzięki z góry za pomoc!
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeżeli umowa nie została jeszcze podpisana, to wielkiego kłopotu po Twojej stronie nie ma, no i brak zamówionego urządzenia. Większy problem na Orange jako nadawca przesyłki. Pewnie mają ubezpieczoną.
Czy DPD wyjaśnił, co dalej z taką przesyłką?
Zadzwoniłem do DPD w podobnej sprawie. Konsultant odpowiedział, że odbiorca nawet nie możne zareklamować przesyłki. Tylko nadawca w tej sprawie możne działać i składać reklamacje.
Zostaje więc zgłosić sprawę do ORANGE i potykać się z Max-em.
Max z BOK mnie też nie rozumie, jak dzwonie pod 510 100 100. Powtarzam tylko o prośbę o połączenie z konsultantem i po trzech razach mnie łączy z jakimś działem. Już żywy konsultant (nie sztuczny) po odebraniu mojego połączenia przełącza do właściwego działu.
Może w ten sposób dowiesz się więcej, co Orange planuje w sprawie zamówionej przesyłki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeżeli umowa nie została jeszcze podpisana, to wielkiego kłopotu po Twojej stronie nie ma, no i brak zamówionego urządzenia. Większy problem na Orange jako nadawca przesyłki. Pewnie mają ubezpieczoną.
Czy DPD wyjaśnił, co dalej z taką przesyłką?
Zadzwoniłem do DPD w podobnej sprawie. Konsultant odpowiedział, że odbiorca nawet nie możne zareklamować przesyłki. Tylko nadawca w tej sprawie możne działać i składać reklamacje.
Zostaje więc zgłosić sprawę do ORANGE i potykać się z Max-em.
Max z BOK mnie też nie rozumie, jak dzwonie pod 510 100 100. Powtarzam tylko o prośbę o połączenie z konsultantem i po trzech razach mnie łączy z jakimś działem. Już żywy konsultant (nie sztuczny) po odebraniu mojego połączenia przełącza do właściwego działu.
Może w ten sposób dowiesz się więcej, co Orange planuje w sprawie zamówionej przesyłki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Status zaginionej przesyłki
Pani z DPD powiedziała, że najlepiej jak się skontaktuje z Orange. Mam nadzieję że wyślą nowe urządzenie, a z DPD już oni będą walczyć. Także skontaktuje się z Orange. Dzięki za pomoc, pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Status zaginionej przesyłki
Proszę bardzo. Przy okazji sam trochę się dowiedziałem.
Życzę udanego załatwienia sprawy i otrzymania zamówionego urządzenia.