Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Status zaginionej przesyłki

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 8
  • 5
  • 0

Status zaginionej przesyłki

Witam, otóż nie wiedziałem do którego działu dodać ten temat, więc wybrałem ten. Dnia 18 października złożyłem zamówienie na urządzenie bez abonamentu w systemie ratalnym. 22 października dotarło do mojego oddziału DPD, od tamtego momentu nie otrzymałem przesyłki. Dziś zadzwoniłem na infolinię dpd i dostałem informacje iż status mojej przesyłki ma status zaginionej. Co w takim przypadku mam zrobić? Osobiście reklamować czy kontaktować się z Orange, gdyż tak naprawdę umowy jeszcze nie podpisałem? Na infolinii automatyczny głos Max nie bardzo wszystko rozumie. Dzięki z góry za pomoc!

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 7513
  • 11947
  • 214

Status zaginionej przesyłki

Jeżeli umowa nie została jeszcze podpisana, to wielkiego kłopotu po Twojej stronie nie ma, no i brak zamówionego urządzenia. Większy problem na Orange jako nadawca przesyłki. Pewnie mają ubezpieczoną.

Czy DPD wyjaśnił, co dalej z taką przesyłką?

Zadzwoniłem do DPD w podobnej sprawie. Konsultant odpowiedział, że odbiorca nawet nie możne zareklamować przesyłki. Tylko nadawca w tej sprawie możne działać i składać reklamacje.

Zostaje więc zgłosić sprawę do ORANGE i potykać się z Max-em.

Max z BOK mnie też nie rozumie, jak dzwonie pod 510 100 100. Powtarzam tylko o prośbę o połączenie z konsultantem i po trzech razach mnie łączy z jakimś działem. Już żywy konsultant (nie sztuczny) po odebraniu mojego połączenia przełącza do właściwego działu.

Może w ten sposób dowiesz się więcej, co Orange planuje w sprawie zamówionej przesyłki.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3
Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 7513
  • 11947
  • 214

Status zaginionej przesyłki

Jeżeli umowa nie została jeszcze podpisana, to wielkiego kłopotu po Twojej stronie nie ma, no i brak zamówionego urządzenia. Większy problem na Orange jako nadawca przesyłki. Pewnie mają ubezpieczoną.

Czy DPD wyjaśnił, co dalej z taką przesyłką?

Zadzwoniłem do DPD w podobnej sprawie. Konsultant odpowiedział, że odbiorca nawet nie możne zareklamować przesyłki. Tylko nadawca w tej sprawie możne działać i składać reklamacje.

Zostaje więc zgłosić sprawę do ORANGE i potykać się z Max-em.

Max z BOK mnie też nie rozumie, jak dzwonie pod 510 100 100. Powtarzam tylko o prośbę o połączenie z konsultantem i po trzech razach mnie łączy z jakimś działem. Już żywy konsultant (nie sztuczny) po odebraniu mojego połączenia przełącza do właściwego działu.

Może w ten sposób dowiesz się więcej, co Orange planuje w sprawie zamówionej przesyłki.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 8
  • 5
  • 0

Status zaginionej przesyłki

Pani z DPD powiedziała, że najlepiej jak się skontaktuje z Orange. Mam nadzieję że wyślą nowe urządzenie, a z DPD już oni będą walczyć. Także skontaktuje się z Orange. Dzięki za pomoc, pozdrawiam

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 7513
  • 11947
  • 214

Status zaginionej przesyłki

Proszę bardzo. Przy okazji sam trochę się dowiedziałem.

Życzę udanego załatwienia sprawy i otrzymania zamówionego urządzenia.