8
Postów
5
Kudo
0
Rozwiązania
Pierwsze lądowanie
1 like
1 odpowiedź
1 temat
20-11-2019 14:31
Nie chodzi o żadna windykacje. Otrzymałem pierwsza fakturę z ratą i chciałem mieć pewność że dotarło do nich na konto. Większość faktur oplacam przez dedykowane aplikacje. Myślałem że z Orange będzie podobnie.
20-11-2019 13:58
Dodam jeszcze że po założeniu konta mam błąd "Zapytanie nie zawiera numeru prepaid!"
20-11-2019 13:57
Jeśli chodzi o potwierdzenie wpłaty to zadzwonię na infolinię po pracy, na czat ciężko się dostać. Ale generalnie fakt tego iż nie mogę założyć konta mój Orange mnie dziwi. Mam urządzenie na raty bez abonamentu, a przy zakładaniu konta trzeba wpisać nr usł [...]
20-11-2019 09:21
Ze względem na charakter zagadnienia temat został przeniesiony z działu Inna oferta - moderator Kinga Witam, jak mogę sprawdzić czy pieniądza za fakturę wpłynęły na konto? Przez czat bądź infolinię Max nie mogę sprawdzić, gdyż nie mam numeru w Orange, an [...]
18-11-2019 09:06
Wszystko ok, gdyby nie to że kod PIN jest wysyłany na nieznany mi numer po weryfikacji nr PESEL 🤔
18-11-2019 08:47
Witam, otrzymałem pierwsza fakturę i chcąc założyć konto mój Orange wpisując numer klienta dostaje komunikat iż też numer jest niepoprawny. Trzeba czekać jakiś czas na możliwość założenia konta czy jest to czymś innym spowodowane ?Dzięki za pomoc pozdrawia [...]